• 23-01-2016, 15:34:07
    #46
    Evcil hayvan sevgisini hatırlatan güzel bir konu açmışsınız, teşekkürler...

    Benim de kedilerim var, 3ü sakat 1inin tek gözü kör, ikisini araba parçalamıştı ve ölmek üzerelerdi bulduğumda, defalarca ameliyat ettirip tedavi ettirdim, hepsiyle maddi manevi zorlu süreçler geçirdik, çok kişinin farkında bile olmadığı, korktuğu, anlamadığı, anlamak istemediği ayrı bir dünya ama muhteşem bir dünya... Onlarla yaşama değer mi, sonuna kadar değer, ne yazık ki nefrete bulanmak için çok çaba gösteren bu dünyada, insana güzel şeylerin de olduğunu hatırlatıyorlar, hepsi ayrı bir mutluluk kaynağı...
  • 23-01-2016, 15:46:37
    #47
    YERİ GELMİŞKEN EL ATALIM MEVZUYA ( Konuyu açan arkadaşımada çok teşekkür ediyorum )

    25 yaş üzeri arkadaşlarım'ın dikkatine, ırk ayrımı yapmadan bir can'ı sahiplenmek isteyen, maddi ve yaşam koşulları uygun, sorumluluk bilinci gelişmiş, tercihen aile ortamında bakabilecek dostlarımıza canlarımızı ( ÜCRETSİZ )sahiplendirme yapıyoruz, bana ulaşabilirsiniz, kriterlerimiz biraz yüksek talebinize olumsuz yanıt verirsek alınmayın sakın.
    Sahiplendirdiğimiz canları takip ediyoruz zaman zaman kontrole geliyoruz bi çayınızı içiyoruz .!!!

    KÖPEK DÖVÜŞÜ YAPTIRAN, SAHİPLİ SAHİPSİZ YA'da SOKAK HAYVANLARINA KÖTÜ MUAMELE İŞKENCE EDEN KANSIZLARIDA BELGELEYEREK BİLDİRİRSENİZ GEREĞİNİ YASALAR ÇERÇEVESİNDE HALLEDERİZ.

    ALF - PETA - HAYVANLARIN KURTULUŞU CEPHESİN'den' Sevgilerle

    DETAYLAR ;
    http://www.animalliberationfront.com/
    http://www.peta.org/international/
  • 23-01-2016, 22:23:56
    #48
    Evde değilde çatıda yaklaşık 250 tane ( 125 çift ) güvercinimiz var. Onu besliyoruz. Bide güvercinlerin oldugu kafesin kapısına bi tane pitbull bağlamışım , onun dışında evdeki akvaryumdada piranalarım var. Bende öyle bir hayvanseverim işte
  • 23-01-2016, 22:50:46
    #49
    Sultan papağanlarım var. İnanılmaz sosyal ve akıllı kuşlar. Beslemek isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim. Bir kaç beğendiğim fotoğraflarını ve yavruların nasıl büyüdüğüne dair bir videoyu paylaşayım ben de

    https://i.hizliresim.com/lvN63p.jpg

    https://i.hizliresim.com/nLN3ja.jpg

    https://i.hizliresim.com/1MZlVb.jpg

    https://i.hizliresim.com/yLprRN.jpg

    https://i.hizliresim.com/W1pLEQ.jpg

    https://i.hizliresim.com/3YlnPp.jpg

    https://i.hizliresim.com/pBNpnL.jpg


    https://www.youtube.com/watch?v=3Ozb9YkBJOY
  • 23-01-2016, 22:53:29
    #50
    @misracomtr; hocam ben de almayı düşünüyordum . Satışını yapıyormusunuz?
  • 23-01-2016, 23:00:14
    #51
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @misracomtr; hocam ben de almayı düşünüyordum . Satışını yapıyormusunuz?
    Ticaretini yapmıyorum. Şu an hava soğuk olduğu için yuvalıkları çıkardım bahara doğru yeni yavrular için yuvalık takacağım.
  • 23-01-2016, 23:00:28
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    misracomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sultan papağanlarım var. İnanılmaz sosyal ve akıllı kuşlar. Beslemek isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim. Bir kaç beğendiğim fotoğraflarını ve yavruların nasıl büyüdüğüne dair bir videoyu paylaşayım ben de

    https://i.hizliresim.com/lvN63p.jpg

    https://i.hizliresim.com/nLN3ja.jpg

    https://i.hizliresim.com/1MZlVb.jpg

    https://i.hizliresim.com/yLprRN.jpg

    https://i.hizliresim.com/W1pLEQ.jpg

    https://i.hizliresim.com/3YlnPp.jpg

    https://i.hizliresim.com/pBNpnL.jpg


    https://www.youtube.com/watch?v=3Ozb9YkBJOY
    Mrb ne kadar zamandır besliyorsunuz cok fazla ötüyor mu? ve masrafı nedir aylık yani muhabbet kuşu gibi yemmi yiyor yoksa farklı bir şey mi? bilgi verirseniz çok sevinirim.
  • 23-01-2016, 23:06:03
    #53
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mrb ne kadar zamandır besliyorsunuz cok fazla ötüyor mu? ve masrafı nedir aylık yani muhabbet kuşu gibi yemmi yiyor yoksa farklı bir şey mi? bilgi verirseniz çok sevinirim.
    Merhaba 1 yıldan fazla oldu. Bir erkek sultan papağanı beslemeye başladım. Sonra o eş istedi Yanına eş aldım, derken yavruları oldu. Sonra bir çift daha sahiplendim. Onların yavruları derken çoğaldılar. Erkek sultanlar genellikle öter. Beni rahatsız etmiyor. Muhabbet kuşu yeminin biraz daha içeriği fazla olan bir türünü yiyor. Sultan papağanı yemi dediğiniz de alabilirsiniz. Ben Versela Laga Pareket yemi kullanıyorum. İnternetten bakabilirsiniz. Sultan papağanlarım ile ilgili öğrendiklerimi, yaşadıklarımı, nacizane deneyimlerimi paylaştığım bir blog kurdum. Oradan daha geniş bilgi alabilirsiniz.

    https://www.sultanpapaganim.com

    Bir video daha paylaşayım. Bu da anne ve babanın beslemeyi bıraktığı ve benim beslediğim yavrular. Şimdi kocaman oldular.


    https://www.youtube.com/watch?v=mgu2LZLvt5g
  • 24-01-2016, 18:27:41
    #54
    Bu Feyza Selfi çekiyor.
    Alıntı
    Bunlarda Torna ile Vida
    Alıntı