Evcil hayvan sevgisini hatırlatan güzel bir konu açmışsınız, teşekkürler...
Benim de kedilerim var, 3ü sakat 1inin tek gözü kör, ikisini araba parçalamıştı ve ölmek üzerelerdi bulduğumda, defalarca ameliyat ettirip tedavi ettirdim, hepsiyle maddi manevi zorlu süreçler geçirdik, çok kişinin farkında bile olmadığı, korktuğu, anlamadığı, anlamak istemediği ayrı bir dünya ama muhteşem bir dünya... Onlarla yaşama değer mi, sonuna kadar değer, ne yazık ki nefrete bulanmak için çok çaba gösteren bu dünyada, insana güzel şeylerin de olduğunu hatırlatıyorlar, hepsi ayrı bir mutluluk kaynağı...