Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@misracomtr; hocam ben de almayı düşünüyordum . Satışını yapıyormusunuz?
Ticaretini yapmıyorum. Şu an hava soğuk olduğu için yuvalıkları çıkardım bahara doğru yeni yavrular için yuvalık takacağım.