Benimde sokaktan aldığım iki kedim var bir tanesi yaşlı olduğu için çok fazla tüy döküyor, tüy dökümüne ne yazık ki bir çözüm yok.

Arkadaşların dediği gibi evde bakamıyorsanız bile lütfen sokaktakileri beslemeye çalışın.