Sahibinden'in suyu ısınıyor arkadaşlar. Kullanıcı nezninde sıkıntı yok ama arka planda ortalık karışık.
Aşırı derecede para hırsı kaplamış adamları.
Rabbim Islah Etsin İnşallah.
Sahibinden.com Dolandırıcılık (Garip()
28
●7.493
- 23-12-2015, 11:03:32sahibinden.com da tandıkları olmaları mümkün değil biz yıllardır çalışıyoruz emin olun hepsini tanıyorum ordakilerin bu tür olaylar yüzünden kesinlikle bilgi vermiyolar ek olarak dava nasıl düşet eft veya havale yaparken açıklama kısmına ne yazdınız buda önemli tabiki ikinci olarak ödeme dekontuna mahkeme ile paylaşmadınızmı ? ki bunun sayesinden kesinlikle buluyorlar benimde başıma geldi üçüncü olarak hakim yada savcı sahibinden kişinin bilgilerini isteyebilir tc kimlik ve numara kontrolü yapıyolar ve eğer ilanları açmak için ödedikleri bedelleri kradi kartından yapıyorlar buda kart bilgilerinden kişiye ulaşılabilir bence bir avukata sorun devletin atatdığı avukat ilgilenmemişType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve ek olarak takip ediyorsun ya kişileri bunların bilgilerini topla hepsinin ödemeyi yapacam de tc kimlik numararsı istiyor bankamatik de telefonları topla güzel bi dosya hazırla - 23-12-2015, 17:44:55alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bütün deliller var açıklama kısmında da yazıuor ses kayıtları da var. Delil bile istemeden davayı düşürdüler. Dolandırıcılık olanaz dediler internetten alışveriş olduğu için
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:44:55 -->-> Daha önceki mesaj 17:43:18 --
Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleevet kar kaldı. İtiraz ettim ama bişey çıkacağını düşünmüyorumt0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/forum-disi-sikaye...ehir-oldu.html bu linkteki konunun son postunda kararın fotoğrafını paylaştım - 23-12-2015, 17:58:42bu işte başka bişi var nasıl dolandırıcılık olmazmış peki adam dolandırmadıysa ürün nerde sormadınmı hakime yada avukatın sormadımı yada kargo bilgisi nerde sormadımı avukatın ben senin yerinde olsam o hakimede dava açarım o adamada böyle saçma bişi yok alışveriş olduğu içim dolandırıcılık olmazmış tamam alışveriş ürün nerde kardeşim bu işin peşini bırakma samsunda isen git adliyeye savcılıktan suç duyursunda bulun savcıyada söyle deki böyle böyle oldu de böyle saçma bişi yok yani bu nitelikli dolandırıcılığa girerType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2015, 18:26:45alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 gün içinde itiraz ediliuordu itiraz ettik 45 gün oldu gelen bir cevap yok bimere yazıyorum cevap veriyorlar hsyk üst kuruluna gönderildi diye. Telrar yazıyorum hayk üst kurulundan cevap ne zaman gelir diye . Verdikleri cevap yine aynı "hsyk üst kuruluna gönderildi" sanki robot cevap veriyor . Sinirlenmemek elde değil - 23-12-2015, 18:37:50onun cevabını veremezler çünkü onlarda bilmiyor ptt üzerinden gönderildiği için 1 günde gidiyor 5 aydaType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama bak sana en ufak örnek vereyim r10 üzerinden dolandırıldım bende ama polise felan değil direk savcılığa gittim olayı anlattım beni kurtaran neydi biliyormusun direk açıklama kısmına yazdım ne olduğunu savcıda onu gördü dedi tamam dedi 3-4 ay sonra eleman beni aradı abi ne olur paranı yollayayım dedi yok yollama dedim ondan sonra evraklar gitti buna ondan sonra polis aradı dedi bu bilgileri nereden buldun dedim avukatımla görüş
ondan sonra yolladılar paramı ondan sonra tekrar aradı abi nolur davandan vazgeç yok vazgeçmem dedim avukatımla görüş açıkca böyle avukatımda 1800 tl avukat ücreti aldı elemandan ondan sonra biz davamızdan vazgetin ama kamu davası açıldı
yani demek istediğim burada savcının ve avukatının ya bilgisizliği yada uşengeçliği var sağlam bi avukat bul avukata de bak benim paramıda al üstüne bide avukat ücretinide karşıdan al hepsi kabul eder emin ol dostum
- 24-12-2015, 14:15:39Çok iyi anlatmışsın hocam
Bütün olay bilişim konusunda yetersiz bilgiye sahip olmalarından kaynaklanıyor eğer suç duyurusu basit olursa kolaylıkla çözülüyor.
3 4 sayfa delil ve olayı karışık bi şekilde anlatınca düşüyor davalar.
Böyle saçma bi adalet sistemi işte
alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama bak sana en ufak örnek vereyim r10 üzerinden dolandırıldım bende ama polise felan değil direk savcılığa gittim olayı anlattım beni kurtaran neydi biliyormusun direk açıklama kısmına yazdım ne olduğunu savcıda onu gördü dedi tamam dedi 3-4 ay sonra eleman beni aradı abi ne olur paranı yollayayım dedi yok yollama dedim ondan sonra evraklar gitti buna ondan sonra polis aradı dedi bu bilgileri nereden buldun dedim avukatımla görüş