• 23-12-2015, 10:04:12
    #10
    Sahibinden'in suyu ısınıyor arkadaşlar. Kullanıcı nezninde sıkıntı yok ama arka planda ortalık karışık.
    Aşırı derecede para hırsı kaplamış adamları.
    Rabbim Islah Etsin İnşallah.
  • 23-12-2015, 10:32:39
    #11
    otobüslerin arkasına ayda 31milyon tekil ziyaretçi yerine kullanıcılara dikkat edip ayda 1 milyon namuslu dürüst alıcı diye reklam verseler daha fazla ilgi çeker.
  • 23-12-2015, 11:03:32
    #12
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende birkaç ay önce sahibinden.com üzerinden dolandırılmıştım ve dava düşmüştü https://www.r10.net/forum-disi-sikaye...ehir-oldu.html

    O 2. el iphone 6 satıyordu güya ve ben o şekilde dolandırılmıştım. Hergün takip ediyorum ilanları ve bir dolandırıcılık çetesi buldum şimdiden. 2 hafta yani 15 gün boyunca sahibinden.com u arayarak adamın farklı üyeliklerden açmış olduğu ilanları kapattırdım hep bazı günler 2 ilan toplam 20 ilan kapattırmışımdır. Adam hep fethiye veya muğladan ilan veriyor ve getli ilan veriyor telefon kapalı kutu olarak koyuyor faturasını koyuyor ve detel iletişim yazıyor izmir adresli aradım detel iletişimi fatura numarasının başı ve tarihi görünüyordu o tarihlere ait o fatura numarasının başlangıcıyla fatura yok dediler . Yani photosohoptan yapıyorlar . Sonra biraz daha diğer kategorilere ulaştım ve fotoğraf makinesi ve bilgisayar kategorisinde de ucuzdan bazı ürünler eklemişler farklı hesaplarla. Mesela kapalı kutu 24 ay garantili iphone 6 1700 tl - kapalı kutu iphone 5s 1000 tl. Elden gelip alıyım diyince satılır birazdan diyor ödeme bilgisi veriyor ödeme yaparsan kargo yaparım diyor yani ***********. Ve her hesapta alıcı adı farklı telefon numarası farklı

    ve garip olan verdikleri hesap hep akbank hesabı . Bunların akbanktan bir tanıdıkları var ve başkalarının üzerine hesap açarak dolandırıcılık davalarından bu sayede sıyrılıyorlar ve başkasının üzerine kalıyor dolandırıcılıklar. Telefonlarda hep turkcell o da öyle. Ve bunlar büyük bir çete . Numaralarını facebooka yazdığımda bir numaralarını . Bir hesap çıktı ve 15bin tl den 300 bin tl ye kadar kredi sağlanır yazıyodu aynı zamanda dolandırdıkları parayla tefecilik yapıyorlar. Fakat nereye şikayet edilir nasıl önlenir bilmiyorum . benim açtığım dava düştü mesela. Hukuğa güvenmiyorum. Adamlar rahat günlük 20 bin tl dolandırıcılık yapıyorlardır tahminen çünkü birsürü hesapları var ve ben günlük arayıp hesaplarını kapattırıyorum.Telefonda da konuştum adamlarla dolandırıcısınız yapmayın dedim adres ver geliyim dedi tehdit etti.Bunların sahibinden.com içerisinde de tanıdıkları var muhtemelen her ilanları onaylanıyor . O kadar bariz ki *********** oldukları.
    sahibinden.com da tandıkları olmaları mümkün değil biz yıllardır çalışıyoruz emin olun hepsini tanıyorum ordakilerin bu tür olaylar yüzünden kesinlikle bilgi vermiyolar ek olarak dava nasıl düşet eft veya havale yaparken açıklama kısmına ne yazdınız buda önemli tabiki ikinci olarak ödeme dekontuna mahkeme ile paylaşmadınızmı ? ki bunun sayesinden kesinlikle buluyorlar benimde başıma geldi üçüncü olarak hakim yada savcı sahibinden kişinin bilgilerini isteyebilir tc kimlik ve numara kontrolü yapıyolar ve eğer ilanları açmak için ödedikleri bedelleri kradi kartından yapıyorlar buda kart bilgilerinden kişiye ulaşılabilir bence bir avukata sorun devletin atatdığı avukat ilgilenmemiş

    ve ek olarak takip ediyorsun ya kişileri bunların bilgilerini topla hepsinin ödemeyi yapacam de tc kimlik numararsı istiyor bankamatik de telefonları topla güzel bi dosya hazırla
  • 23-12-2015, 11:25:19
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Sizin davanız bitti mi yani?
  • 23-12-2015, 17:44:55
    #14
    alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sahibinden.com da tandıkları olmaları mümkün değil biz yıllardır çalışıyoruz emin olun hepsini tanıyorum ordakilerin bu tür olaylar yüzünden kesinlikle bilgi vermiyolar ek olarak dava nasıl düşet eft veya havale yaparken açıklama kısmına ne yazdınız buda önemli tabiki ikinci olarak ödeme dekontuna mahkeme ile paylaşmadınızmı ? ki bunun sayesinden kesinlikle buluyorlar benimde başıma geldi üçüncü olarak hakim yada savcı sahibinden kişinin bilgilerini isteyebilir tc kimlik ve numara kontrolü yapıyolar ve eğer ilanları açmak için ödedikleri bedelleri kradi kartından yapıyorlar buda kart bilgilerinden kişiye ulaşılabilir bence bir avukata sorun devletin atatdığı avukat ilgilenmemiş

    ve ek olarak takip ediyorsun ya kişileri bunların bilgilerini topla hepsinin ödemeyi yapacam de tc kimlik numararsı istiyor bankamatik de telefonları topla güzel bi dosya hazırla


    bütün deliller var açıklama kısmında da yazıuor ses kayıtları da var. Delil bile istemeden davayı düşürdüler. Dolandırıcılık olanaz dediler internetten alışveriş olduğu için

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:44:55 -->-> Daha önceki mesaj 17:43:18 --

    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl düştü hocam davan? kaptırdığın paran o adamın yanına kar mı kaldı?
    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin davanız bitti mi yani?
    evet kar kaldı. İtiraz ettim ama bişey çıkacağını düşünmüyorum

    https://www.r10.net/forum-disi-sikaye...ehir-oldu.html bu linkteki konunun son postunda kararın fotoğrafını paylaştım
  • 23-12-2015, 17:58:42
    #15
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bütün deliller var açıklama kısmında da yazıuor ses kayıtları da var. Delil bile istemeden davayı düşürdüler. Dolandırıcılık olanaz dediler internetten alışveriş olduğu için

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:44:55 -->-> Daha önceki mesaj 17:43:18 --





    evet kar kaldı. İtiraz ettim ama bişey çıkacağını düşünmüyorum

    https://www.r10.net/forum-disi-sikaye...ehir-oldu.html bu linkteki konunun son postunda kararın fotoğrafını paylaştım
    bu işte başka bişi var nasıl dolandırıcılık olmazmış peki adam dolandırmadıysa ürün nerde sormadınmı hakime yada avukatın sormadımı yada kargo bilgisi nerde sormadımı avukatın ben senin yerinde olsam o hakimede dava açarım o adamada böyle saçma bişi yok alışveriş olduğu içim dolandırıcılık olmazmış tamam alışveriş ürün nerde kardeşim bu işin peşini bırakma samsunda isen git adliyeye savcılıktan suç duyursunda bulun savcıyada söyle deki böyle böyle oldu de böyle saçma bişi yok yani bu nitelikli dolandırıcılığa girer
  • 23-12-2015, 18:26:45
    #16
    alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu işte başka bişi var nasıl dolandırıcılık olmazmış peki adam dolandırmadıysa ürün nerde sormadınmı hakime yada avukatın sormadımı yada kargo bilgisi nerde sormadımı avukatın ben senin yerinde olsam o hakimede dava açarım o adamada böyle saçma bişi yok alışveriş olduğu içim dolandırıcılık olmazmış tamam alışveriş ürün nerde kardeşim bu işin peşini bırakma samsunda isen git adliyeye savcılıktan suç duyursunda bulun savcıyada söyle deki böyle böyle oldu de böyle saçma bişi yok yani bu nitelikli dolandırıcılığa girer

    15 gün içinde itiraz ediliuordu itiraz ettik 45 gün oldu gelen bir cevap yok bimere yazıyorum cevap veriyorlar hsyk üst kuruluna gönderildi diye. Telrar yazıyorum hayk üst kurulundan cevap ne zaman gelir diye . Verdikleri cevap yine aynı "hsyk üst kuruluna gönderildi" sanki robot cevap veriyor . Sinirlenmemek elde değil
  • 23-12-2015, 18:37:50
    #17
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 gün içinde itiraz ediliuordu itiraz ettik 45 gün oldu gelen bir cevap yok bimere yazıyorum cevap veriyorlar hsyk üst kuruluna gönderildi diye. Telrar yazıyorum hayk üst kurulundan cevap ne zaman gelir diye . Verdikleri cevap yine aynı "hsyk üst kuruluna gönderildi" sanki robot cevap veriyor . Sinirlenmemek elde değil
    onun cevabını veremezler çünkü onlarda bilmiyor ptt üzerinden gönderildiği için 1 günde gidiyor 5 ayda ama bak sana en ufak örnek vereyim r10 üzerinden dolandırıldım bende ama polise felan değil direk savcılığa gittim olayı anlattım beni kurtaran neydi biliyormusun direk açıklama kısmına yazdım ne olduğunu savcıda onu gördü dedi tamam dedi 3-4 ay sonra eleman beni aradı abi ne olur paranı yollayayım dedi yok yollama dedim ondan sonra evraklar gitti buna ondan sonra polis aradı dedi bu bilgileri nereden buldun dedim avukatımla görüş ondan sonra yolladılar paramı ondan sonra tekrar aradı abi nolur davandan vazgeç yok vazgeçmem dedim avukatımla görüş açıkca böyle avukatımda 1800 tl avukat ücreti aldı elemandan ondan sonra biz davamızdan vazgetin ama kamu davası açıldı yani demek istediğim burada savcının ve avukatının ya bilgisizliği yada uşengeçliği var sağlam bi avukat bul avukata de bak benim paramıda al üstüne bide avukat ücretinide karşıdan al hepsi kabul eder emin ol dostum
  • 24-12-2015, 14:15:39
    #18
    Çok iyi anlatmışsın hocam
    Bütün olay bilişim konusunda yetersiz bilgiye sahip olmalarından kaynaklanıyor eğer suç duyurusu basit olursa kolaylıkla çözülüyor.
    3 4 sayfa delil ve olayı karışık bi şekilde anlatınca düşüyor davalar.
    Böyle saçma bi adalet sistemi işte
    alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onun cevabını veremezler çünkü onlarda bilmiyor ptt üzerinden gönderildiği için 1 günde gidiyor 5 ayda ama bak sana en ufak örnek vereyim r10 üzerinden dolandırıldım bende ama polise felan değil direk savcılığa gittim olayı anlattım beni kurtaran neydi biliyormusun direk açıklama kısmına yazdım ne olduğunu savcıda onu gördü dedi tamam dedi 3-4 ay sonra eleman beni aradı abi ne olur paranı yollayayım dedi yok yollama dedim ondan sonra evraklar gitti buna ondan sonra polis aradı dedi bu bilgileri nereden buldun dedim avukatımla görüş ondan sonra yolladılar paramı ondan sonra tekrar aradı abi nolur davandan vazgeç yok vazgeçmem dedim avukatımla görüş açıkca böyle avukatımda 1800 tl avukat ücreti aldı elemandan ondan sonra biz davamızdan vazgetin ama kamu davası açıldı yani demek istediğim burada savcının ve avukatının ya bilgisizliği yada uşengeçliği var sağlam bi avukat bul avukata de bak benim paramıda al üstüne bide avukat ücretinide karşıdan al hepsi kabul eder emin ol dostum