alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu işte başka bişi var nasıl dolandırıcılık olmazmış peki adam dolandırmadıysa ürün nerde sormadınmı hakime yada avukatın sormadımı yada kargo bilgisi nerde sormadımı avukatın ben senin yerinde olsam o hakimede dava açarım o adamada böyle saçma bişi yok alışveriş olduğu içim dolandırıcılık olmazmış tamam alışveriş ürün nerde kardeşim bu işin peşini bırakma samsunda isen git adliyeye savcılıktan suç duyursunda bulun savcıyada söyle deki böyle böyle oldu de böyle saçma bişi yok yani bu nitelikli dolandırıcılığa girer

15 gün içinde itiraz ediliuordu itiraz ettik 45 gün oldu gelen bir cevap yok bimere yazıyorum cevap veriyorlar hsyk üst kuruluna gönderildi diye. Telrar yazıyorum hayk üst kurulundan cevap ne zaman gelir diye . Verdikleri cevap yine aynı "hsyk üst kuruluna gönderildi" sanki robot cevap veriyor . Sinirlenmemek elde değil