Çok iyi anlatmışsın hocam
Bütün olay bilişim konusunda yetersiz bilgiye sahip olmalarından kaynaklanıyor eğer suç duyurusu basit olursa kolaylıkla çözülüyor.
3 4 sayfa delil ve olayı karışık bi şekilde anlatınca düşüyor davalar.
Böyle saçma bi adalet sistemi işte
alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onun cevabını veremezler çünkü onlarda bilmiyor ptt üzerinden gönderildiği için 1 günde gidiyor 5 ayda ama bak sana en ufak örnek vereyim r10 üzerinden dolandırıldım bende ama polise felan değil direk savcılığa gittim olayı anlattım beni kurtaran neydi biliyormusun direk açıklama kısmına yazdım ne olduğunu savcıda onu gördü dedi tamam dedi 3-4 ay sonra eleman beni aradı abi ne olur paranı yollayayım dedi yok yollama dedim ondan sonra evraklar gitti buna ondan sonra polis aradı dedi bu bilgileri nereden buldun dedim avukatımla görüş ondan sonra yolladılar paramı ondan sonra tekrar aradı abi nolur davandan vazgeç yok vazgeçmem dedim avukatımla görüş açıkca böyle avukatımda 1800 tl avukat ücreti aldı elemandan ondan sonra biz davamızdan vazgetin ama kamu davası açıldı yani demek istediğim burada savcının ve avukatının ya bilgisizliği yada uşengeçliği var sağlam bi avukat bul avukata de bak benim paramıda al üstüne bide avukat ücretinide karşıdan al hepsi kabul eder emin ol dostum