Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bütün deliller var açıklama kısmında da yazıuor ses kayıtları da var. Delil bile istemeden davayı düşürdüler. Dolandırıcılık olanaz dediler internetten alışveriş olduğu için

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:44:55 -->-> Daha önceki mesaj 17:43:18 --





evet kar kaldı. İtiraz ettim ama bişey çıkacağını düşünmüyorum

https://www.r10.net/forum-disi-sikaye...ehir-oldu.html bu linkteki konunun son postunda kararın fotoğrafını paylaştım
bu işte başka bişi var nasıl dolandırıcılık olmazmış peki adam dolandırmadıysa ürün nerde sormadınmı hakime yada avukatın sormadımı yada kargo bilgisi nerde sormadımı avukatın ben senin yerinde olsam o hakimede dava açarım o adamada böyle saçma bişi yok alışveriş olduğu içim dolandırıcılık olmazmış tamam alışveriş ürün nerde kardeşim bu işin peşini bırakma samsunda isen git adliyeye savcılıktan suç duyursunda bulun savcıyada söyle deki böyle böyle oldu de böyle saçma bişi yok yani bu nitelikli dolandırıcılığa girer