15 gün içinde itiraz ediliuordu itiraz ettik 45 gün oldu gelen bir cevap yok bimere yazıyorum cevap veriyorlar hsyk üst kuruluna gönderildi diye. Telrar yazıyorum hayk üst kurulundan cevap ne zaman gelir diye . Verdikleri cevap yine aynı "hsyk üst kuruluna gönderildi" sanki robot cevap veriyor . Sinirlenmemek elde değil
onun cevabını veremezler çünkü onlarda bilmiyor ptt üzerinden gönderildiği için 1 günde gidiyor 5 ayda

ama bak sana en ufak örnek vereyim r10 üzerinden dolandırıldım bende ama polise felan değil direk savcılığa gittim olayı anlattım beni kurtaran neydi biliyormusun direk açıklama kısmına yazdım ne olduğunu savcıda onu gördü dedi tamam dedi 3-4 ay sonra eleman beni aradı abi ne olur paranı yollayayım dedi yok yollama dedim ondan sonra evraklar gitti buna ondan sonra polis aradı dedi bu bilgileri nereden buldun dedim avukatımla görüş

ondan sonra yolladılar paramı ondan sonra tekrar aradı abi nolur davandan vazgeç yok vazgeçmem dedim avukatımla görüş açıkca böyle avukatımda 1800 tl avukat ücreti aldı elemandan ondan sonra biz davamızdan vazgetin ama kamu davası açıldı

yani demek istediğim burada savcının ve avukatının ya bilgisizliği yada uşengeçliği var sağlam bi avukat bul avukata de bak benim paramıda al üstüne bide avukat ücretinide karşıdan al hepsi kabul eder emin ol dostum