• 17-11-2015, 23:45:05
    #19
    Elime düştün..yedim seni.zaten işler kesattı hızır gibi yetiştin.... demek olabilir...
    Dostum doktora gidersin teknik terimler konuşur..
    Haklısınız hocam dersiniz..
    Aynı şekilde sana teknik konuşmuş.zaten anlamayacağını biliyor.korkutuyor seni..
    *** nolduk bir vida kaçtí atomu parçalamadik be!!
    Net söylüyorum yollar kömür olmadiysa masrafi 5tl..
    Tanimiyorsan al ordan resmini çek bakalim..
    Bilgisayarcı yabancıysa şansın yok..çok zayıf..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:45:05 -->-> Daha önceki mesaj 23:38:44 --

    donerchief adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benimde dizüstü bilgisayar bozuldu geçen gün. Açılıp bazen kendiliğinden kapanıyordu, ama çalışıyordu. En son hiç açılmamaya başladı. Açılıyor power tuşunun ışığı yanıyor ama ne bios için f2 basın yazan ekran ne başka birşey çıkıyor. Sadece siyah ekran ve power tuşu + bilgisayarın ledleri yanıyor. Ne yapabilirim buna?
    Ara beni çözelim..web sitemde var cebim
  • 17-11-2015, 23:46:14
    #20
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elime düştün..yedim seni.zaten işler kesattı hızır gibi yetiştin.... demek olabilir...
    Dostum doktora gidersin teknik terimler konuşur..
    Haklısınız hocam dersiniz..
    Aynı şekilde sana teknik konuşmuş.zaten anlamayacağını biliyor.korkutuyor seni..
    *** nolduk bir vida kaçtí atomu parçalamadik be!!
    Net söylüyorum yollar kömür olmadiysa masrafi 5tl..
    Tanimiyorsan al ordan resmini çek bakalim..
    Bilgisayarcı yabancıysa şansın yok..çok zayıf..
    o zaman yarin alayimda baska bilgisayarciya gotureyim bakalim ne diyecek..
  • 17-11-2015, 23:51:49
    #21
    Resimleri çek ben bir bakayim..
  • 17-11-2015, 23:59:03
    #22
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimleri çek ben bir bakayim..
    icini ben acamam.. Toplayamam falan sonra..
    Size gondersem bu seferde sorun gercekten anakarttaysa zaman kaybi olacak
  • 18-11-2015, 00:12:21
    #23
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    icini ben acamam.. Toplayamam falan sonra..
    Size gondersem bu seferde sorun gercekten anakarttaysa zaman kaybi olacak

    Yorumumu lütfen ama lütfen art niyetli olarak algılamayın.

    Adam size ücretsiz tamir edeyim demiş, gönderin bakayım demiş. Bu kadar iyi niyetli bir yaklaşım sağlamış ve ben buna 2.6 yıllık forum hayatımda nadir rastladım..

    Şimdi diyelim ki sorun gerçekten anakartta;

    Farklı bir bilgisayarcıya götürdünüz ve adam size dedi ki;
    - Anakart yanmış 200 lira masrafı var. ( Anakart piyasada olmadığına göre onarım )
    oradan aldınız başka yere götürdünüz
    - Anakart yanmış 150 lira masrafı var. ( Anakart piyasada olmadığına göre onarım )

    Her halükarda 2-3 gün sürecek ve cebinizden bir mebla çıkacak.

    İyi bir senaryo halinde;

    1.) Arkadaşa gönderdiniz ürünü entegre vs. kontrol edip onardı size gönderdi 20-30-50 ne ise hakkını istedi.

    2.) Bilgisayarın gerçekten anakartında sıkıntı var ve gerçekten 100-150 lira arası masraf çıkıyor, yorum yapan arkadaş bu kadar iyi niyetli yaklaşım sergilediğine göre senin kargodan gelen ürününü alıp rafa koymadan direkt olarak ilgilenip 150 liralık sorunu giderip sana kargolayacaktır. Buda maximum 3 gün zaman kaybı demek peki şimdi soruyorum sana;

    Sana bu kadar iyi niyetle yaklaşan birine 3 gün feda edip 20-30 lira kazandırmak mı istersin ki ( bence kar payı koyacağını düşünmüyorum yorumlarından yola çıkarak )

    Yoksa senden nemalanmak isteyen tamirciye para mı yedireceksin ?

    Hangisi daha mantıklı sen seç
  • 18-11-2015, 00:22:27
    #24
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elime düştün..yedim seni.zaten işler kesattı hızır gibi yetiştin.... demek olabilir...
    Dostum doktora gidersin teknik terimler konuşur..
    Haklısınız hocam dersiniz..
    Aynı şekilde sana teknik konuşmuş.zaten anlamayacağını biliyor.korkutuyor seni..
    *** nolduk bir vida kaçtí atomu parçalamadik be!!
    Net söylüyorum yollar kömür olmadiysa masrafi 5tl..
    Tanimiyorsan al ordan resmini çek bakalim..
    Bilgisayarcı yabancıysa şansın yok..çok zayıf..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:45:05 -->-> Daha önceki mesaj 23:38:44 --



    Ara beni çözelim..web sitemde var cebim
    Teşekkürler hocam şimdi geç oldu yarın bir aksilik olmazsa inşallah sizinle iletişime geçeceğim.
  • 18-11-2015, 00:23:08
    #25
    R10 benim için başka bir dünyadır. Banlansam ağlarım
    Birine yazarken çocukluk arkadaşıma veya 40 yıllık dostuma yazarmış gibi hissediyorum..
    Vesselam.
  • 18-11-2015, 00:38:32
    #26
    Doan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumumu lütfen ama lütfen art niyetli olarak algılamayın.

    Adam size ücretsiz tamir edeyim demiş, gönderin bakayım demiş. Bu kadar iyi niyetli bir yaklaşım sağlamış ve ben buna 2.6 yıllık forum hayatımda nadir rastladım..

    Şimdi diyelim ki sorun gerçekten anakartta;

    Farklı bir bilgisayarcıya götürdünüz ve adam size dedi ki;
    - Anakart yanmış 200 lira masrafı var. ( Anakart piyasada olmadığına göre onarım )
    oradan aldınız başka yere götürdünüz
    - Anakart yanmış 150 lira masrafı var. ( Anakart piyasada olmadığına göre onarım )

    Her halükarda 2-3 gün sürecek ve cebinizden bir mebla çıkacak.

    İyi bir senaryo halinde;

    1.) Arkadaşa gönderdiniz ürünü entegre vs. kontrol edip onardı size gönderdi 20-30-50 ne ise hakkını istedi.

    2.) Bilgisayarın gerçekten anakartında sıkıntı var ve gerçekten 100-150 lira arası masraf çıkıyor, yorum yapan arkadaş bu kadar iyi niyetli yaklaşım sergilediğine göre senin kargodan gelen ürününü alıp rafa koymadan direkt olarak ilgilenip 150 liralık sorunu giderip sana kargolayacaktır. Buda maximum 3 gün zaman kaybı demek peki şimdi soruyorum sana;

    Sana bu kadar iyi niyetle yaklaşan birine 3 gün feda edip 20-30 lira kazandırmak mı istersin ki ( bence kar payı koyacağını düşünmüyorum yorumlarından yola çıkarak )

    Yoksa senden nemalanmak isteyen tamirciye para mı yedireceksin ?

    Hangisi daha mantıklı sen seç
    Yazdigin makaleye haklisin demekle yetiniyorum hocam
    Yarin laptopu gondercem tamam hayirlisi bakalim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:38:32 -->-> Daha önceki mesaj 00:35:56 --

    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 benim için başka bir dünyadır. Banlansam ağlarım ***....
    Birine yazarken çocukluk arkadaşıma veya 40 yıllık dostuma yazarmış gibi hissediyorum..
    Vesselam.
    Hocam kargo adresinizi ve tel numaranizi pm atar misiniz rica etsem
    Yarin geridonus yapacam insallah..
  • 18-11-2015, 00:42:59
    #27
    Bir konuya daha dikkat etmelisin
    Laptopu toplatırken ne yap ne et..
    Allem et gullem et başından sakın ayrılma..
    Tamir sürecemiz manyak artar.....