Doan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumumu lütfen ama lütfen art niyetli olarak algılamayın.

Adam size ücretsiz tamir edeyim demiş, gönderin bakayım demiş. Bu kadar iyi niyetli bir yaklaşım sağlamış ve ben buna 2.6 yıllık forum hayatımda nadir rastladım..

Şimdi diyelim ki sorun gerçekten anakartta;

Farklı bir bilgisayarcıya götürdünüz ve adam size dedi ki;
- Anakart yanmış 200 lira masrafı var. ( Anakart piyasada olmadığına göre onarım )
oradan aldınız başka yere götürdünüz
- Anakart yanmış 150 lira masrafı var. ( Anakart piyasada olmadığına göre onarım )

Her halükarda 2-3 gün sürecek ve cebinizden bir mebla çıkacak.

İyi bir senaryo halinde;

1.) Arkadaşa gönderdiniz ürünü entegre vs. kontrol edip onardı size gönderdi 20-30-50 ne ise hakkını istedi.

2.) Bilgisayarın gerçekten anakartında sıkıntı var ve gerçekten 100-150 lira arası masraf çıkıyor, yorum yapan arkadaş bu kadar iyi niyetli yaklaşım sergilediğine göre senin kargodan gelen ürününü alıp rafa koymadan direkt olarak ilgilenip 150 liralık sorunu giderip sana kargolayacaktır. Buda maximum 3 gün zaman kaybı demek peki şimdi soruyorum sana;

Sana bu kadar iyi niyetle yaklaşan birine 3 gün feda edip 20-30 lira kazandırmak mı istersin ki ( bence kar payı koyacağını düşünmüyorum yorumlarından yola çıkarak )

Yoksa senden nemalanmak isteyen tamirciye para mı yedireceksin ?

Hangisi daha mantıklı sen seç
Yazdigin makaleye haklisin demekle yetiniyorum hocam
Yarin laptopu gondercem tamam hayirlisi bakalim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:38:32 -->-> Daha önceki mesaj 00:35:56 --

residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 benim için başka bir dünyadır. Banlansam ağlarım ***....
Birine yazarken çocukluk arkadaşıma veya 40 yıllık dostuma yazarmış gibi hissediyorum..
Vesselam.
Hocam kargo adresinizi ve tel numaranizi pm atar misiniz rica etsem
Yarin geridonus yapacam insallah..