Elime düştün..yedim seni.zaten işler kesattı hızır gibi yetiştin.... demek olabilir...
Dostum doktora gidersin teknik terimler konuşur..
Haklısınız hocam dersiniz..
Aynı şekilde sana teknik konuşmuş.zaten anlamayacağını biliyor.korkutuyor seni..
*** nolduk bir vida kaçtí atomu parçalamadik be!!
Net söylüyorum yollar kömür olmadiysa masrafi 5tl..
Tanimiyorsan al ordan resmini çek bakalim..
Bilgisayarcı yabancıysa şansın yok..çok zayıf..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:45:05 -->-> Daha önceki mesaj 23:38:44 --
Hocam benimde dizüstü bilgisayar bozuldu geçen gün. Açılıp bazen kendiliğinden kapanıyordu, ama çalışıyordu. En son hiç açılmamaya başladı. Açılıyor power tuşunun ışığı yanıyor ama ne bios için f2 basın yazan ekran ne başka birşey çıkıyor. Sadece siyah ekran ve power tuşu + bilgisayarın ledleri yanıyor. Ne yapabilirim buna?
Ara beni çözelim..web sitemde var cebim