Konu
Dizüstü Bilgisayarım Poff Oldu..
18-11-2015, 00:23:08
#25
residense
R10 benim için başka bir dünyadır. Banlansam ağlarım
Birine yazarken çocukluk arkadaşıma veya 40 yıllık dostuma yazarmış gibi hissediyorum..
Vesselam.