• 08-11-2015, 19:17:37
    #1
    Merhaba arkadaşlar.. Grundig marka dizüstü bilgisayarımı gece şarja bırakmıştım sabah uyandığımda açılmıyordu.. Hiç tepki vermiyordu.. İçinden de yanık kokusu geliyor..
    Bugün tamire götüreyim dedim her yer kapalıydı malum pazar..
    Buna ne oldu ve bana kaça patlar tahmini olan var mı?
    Pc konusunda bilgili biri sayılmam kazık yemeyeyim..
  • 08-11-2015, 19:20:12
    #2
    bilgisayar öyle bir şeydir ki içi açılmadan kimse kesin şu olmuştur diye bir şey diyemez, olan olmuş artık, geçmiş olsun
  • 08-11-2015, 19:23:15
    #3
    Hocam pili çıkarıp açmayı felan denediniz mi? Şarj cihazı şu anda düzgün olarak çalışıyor mu ? Belki adaptör yanmış olabilir? Birde kullandığınız adaptör orjinal miydi?
  • 08-11-2015, 19:25:50
    #4
    aynı şekilde 2008de aldığım casper laptobumu kaybettim. yeni bilgisayar aldım. geçmiş olsun
  • 08-11-2015, 19:38:26
    #5
    kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgisayar öyle bir şeydir ki içi açılmadan kimse kesin şu olmuştur diye bir şey diyemez, olan olmuş artık, geçmiş olsun
    sağolun..

    Sevgimix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı şekilde 2008de aldığım casper laptobumu kaybettim. yeni bilgisayar aldım. geçmiş olsun
    Sağolun inşallah yenisini almak zorunda kalmam..


    donerchief adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam pili çıkarıp açmayı felan denediniz mi? Şarj cihazı şu anda düzgün olarak çalışıyor mu ? Belki adaptör yanmış olabilir? Birde kullandığınız adaptör orjinal miydi?
    Dadaptör orjinal.. Denemiştim hocam şarj cihazından değil kokuya göre içeride bir yer yandı..
  • 08-11-2015, 19:42:18
    #6
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağolun..



    Sağolun inşallah yenisini almak zorunda kalmam..




    Dadaptör orjinal.. Denemiştim hocam şarj cihazından değil kokuya göre içeride bir yer yandı..
    Anladım hocam, inşallah önemli bir şey değildir. Geçmiş olsun.
  • 10-11-2015, 19:56:46
    #7
    Son durum nedir ? Geçmiş olsun....
  • 10-11-2015, 19:59:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Garantisi devam ediyorsa hiç bir yere açtırmadan direk garantiye gönder. Yenisini gönderirler.
  • 17-11-2015, 19:52:53
    #9
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son durum nedir ? Geçmiş olsun....
    Sagolun hocam..
    Son durum ana kart yanmis.. Icine vida dusmus $ase yapmis..
    Isin kotusu piyasada anakart yok grundig marka..