Merhaba arkadaşlar.. Grundig marka dizüstü bilgisayarımı gece şarja bırakmıştım sabah uyandığımda açılmıyordu.. Hiç tepki vermiyordu.. İçinden de yanık kokusu geliyor..
Bugün tamire götüreyim dedim her yer kapalıydı malum pazar..
Buna ne oldu ve bana kaça patlar tahmini olan var mı?
Pc konusunda bilgili biri sayılmam kazık yemeyeyim..
Dizüstü Bilgisayarım Poff Oldu..
27
●1.367
- 08-11-2015, 19:23:15Hocam pili çıkarıp açmayı felan denediniz mi? Şarj cihazı şu anda düzgün olarak çalışıyor mu ? Belki adaptör yanmış olabilir? Birde kullandığınız adaptör orjinal miydi?
- 08-11-2015, 19:38:26sağolun..kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun inşallah yenisini almak zorunda kalmam..Sevgimix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dadaptör orjinal.. Denemiştim hocam şarj cihazından değil kokuya göre içeride bir yer yandı..donerchief adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-11-2015, 19:42:18Anladım hocam, inşallah önemli bir şey değildir. Geçmiş olsun.xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2015, 19:52:53Sagolun hocam..Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son durum ana kart yanmis.. Icine vida dusmus $ase yapmis..
Isin kotusu piyasada anakart yok grundig marka..