bilgisayar öyle bir şeydir ki içi açılmadan kimse kesin şu olmuştur diye bir şey diyemez, olan olmuş artık, geçmiş olsun
sağolun..
aynı şekilde 2008de aldığım casper laptobumu kaybettim. yeni bilgisayar aldım. geçmiş olsun
Sağolun inşallah yenisini almak zorunda kalmam..
Hocam pili çıkarıp açmayı felan denediniz mi? Şarj cihazı şu anda düzgün olarak çalışıyor mu ? Belki adaptör yanmış olabilir? Birde kullandığınız adaptör orjinal miydi?
Dadaptör orjinal.. Denemiştim hocam şarj cihazından değil kokuya göre içeride bir yer yandı..