kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgisayar öyle bir şeydir ki içi açılmadan kimse kesin şu olmuştur diye bir şey diyemez, olan olmuş artık, geçmiş olsun
sağolun..

Sevgimix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı şekilde 2008de aldığım casper laptobumu kaybettim. yeni bilgisayar aldım. geçmiş olsun
Sağolun inşallah yenisini almak zorunda kalmam..


donerchief adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam pili çıkarıp açmayı felan denediniz mi? Şarj cihazı şu anda düzgün olarak çalışıyor mu ? Belki adaptör yanmış olabilir? Birde kullandığınız adaptör orjinal miydi?
Dadaptör orjinal.. Denemiştim hocam şarj cihazından değil kokuya göre içeride bir yer yandı..