• 17-11-2015, 21:55:05
    #10
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sagolun hocam..
    Son durum ana kart yanmis.. Icine vida dusmus $ase yapmis..
    Isin kotusu piyasada anakart yok grundig marka..
    Geçmiş olsun hocam, kötü olmuş yav.... Yenisine sağlık....
  • 17-11-2015, 22:18:58
    #11
    Anakart yanmış.. allah allah.. vida anakarta mümkün değil düşmez.
    Gece şarjda bırakıp gündüz poff olmuşsa 3 bacak dediğimiz entegre erimiştir. 3.5tl..
    Kimse açmadıysa gönder Ücretsiz yapalım..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:18:58 -->-> Daha önceki mesaj 22:13:17 --

    Şu yanmıştır
  • 17-11-2015, 22:35:50
    #12
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anakart yanmış.. allah allah.. vida anakarta mümkün değil düşmez.
    Gece şarjda bırakıp gündüz poff olmuşsa 3 bacak dediğimiz entegre erimiştir. 3.5tl..
    Kimse açmadıysa gönder Ücretsiz yapalım..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:18:58 -->-> Daha önceki mesaj 22:13:17 --

    Şu yanmıştır
    Acildi hocam tamircide yatiyor..
    Icinde bisey sallaniyordu zaten vidaymis.. ihmal ettim basima bela oldu.. Laptop sarj oluyor ama acilmiyor..
  • 17-11-2015, 22:48:17
    #13
    Peki haberleÅŸelim.ama 50tlden fazla veremem de...
    Kullanacağı elemanlar 5tl tutmaz.45 el emeği alsın
  • 17-11-2015, 22:56:46
    #14
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki haberleÅŸelim.ama 50tlden fazla veremem de...
    Kullanacağı elemanlar 5tl tutmaz.45 el emeği alsın
    Anakart yandiysa nasil 50 ye yapacak anlamadim..
  • 17-11-2015, 23:19:52
    #15
    Ya dostum bilgisayarcıda anakartı yanmış demek ne demek biliyormusun...
    İstediğim fiyatı alırım haberin olsun demek..
    Ama Adam gibi bu işi yapanlar şöyle der
    Şu entegre yanmış
    Şu sigorta yanmış
    Şu yol bozuk. Vs. Hatayı gösterir.
    Yabancı bir yere götürmüşsen klasik cevabı almışsın ..
    Demek istediğim fiyatı bil gidip 150-200 bayılma.
    Zaten senaryo şöyle biter genelde
    Beyefendi anakart yanmış 200tl masrafı var ne yapim?
    Yeni anakart yokmu?
    Var 400tl...(tamir edip 400e verecek..)
    Kalsin ben alayim pcyi..
    İsterseniz 150tl vereyim ekranini satabiliriz...
    Olur peki....
  • 17-11-2015, 23:28:16
    #16
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya dostum bilgisayarcıda anakartı yanmış demek ne demek biliyormusun...
    İstediğim fiyatı alırım haberin olsun demek..
    Ama Adam gibi bu işi yapanlar şöyle der
    Şu entegre yanmış
    Şu sigorta yanmış
    Şu yol bozuk. Vs. Hatayı gösterir.
    Yabancı bir yere götürmüşsen klasik cevabı almışsın ..
    Demek istediğim fiyatı bil gidip 150-200 bayılma.
    Zaten senaryo şöyle biter genelde
    Beyefendi anakart yanmış 200tl masrafı var ne yapim?
    Yeni anakart yokmu?
    Var 400tl...(tamir edip 400e verecek..)
    Kalsin ben alayim pcyi..
    İsterseniz 150tl vereyim ekranini satabiliriz...
    Olur peki....
    Anladim demek istedigini ki konu.acma sebebim kazik yememek zaten
    Bir de soyle bisey demisti tam hatirlamjyorum.. "bu model digerleri gibi degil senin anakart birlesik normalde ayri olmasi lazim ondan baska yerlere de zarar vermis"
    Tam cumle bu degil ama buna.benzer birsey soylemisti.. Bu ne demek sence hocam
  • 17-11-2015, 23:33:47
    #17
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya dostum bilgisayarcıda anakartı yanmış demek ne demek biliyormusun...
    İstediğim fiyatı alırım haberin olsun demek..
    Ama Adam gibi bu işi yapanlar şöyle der
    Şu entegre yanmış
    Şu sigorta yanmış
    Şu yol bozuk. Vs. Hatayı gösterir.
    Yabancı bir yere götürmüşsen klasik cevabı almışsın ..
    Demek istediğim fiyatı bil gidip 150-200 bayılma.
    Zaten senaryo şöyle biter genelde
    Beyefendi anakart yanmış 200tl masrafı var ne yapim?
    Yeni anakart yokmu?
    Var 400tl...(tamir edip 400e verecek..)
    Kalsin ben alayim pcyi..
    İsterseniz 150tl vereyim ekranini satabiliriz...
    Olur peki....
    Hocam benimde dizüstü bilgisayar bozuldu geçen gün. Açılıp bazen kendiliğinden kapanıyordu, ama çalışıyordu. En son hiç açılmamaya başladı. Açılıyor power tuşunun ışığı yanıyor ama ne bios için f2 basın yazan ekran ne başka birşey çıkıyor. Sadece siyah ekran ve power tuşu + bilgisayarın ledleri yanıyor. Ne yapabilirim buna?
  • 17-11-2015, 23:36:54
    #18
    donerchief adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benimde dizüstü bilgisayar bozuldu geçen gün. Açılıp bazen kendiliğinden kapanıyordu, ama çalışıyordu. En son hiç açılmamaya başladı. Açılıyor power tuşunun ışığı yanıyor ama ne bios için f2 basın yazan ekran ne başka birşey çıkıyor. Sadece siyah ekran ve power tuşu + bilgisayarın ledleri yanıyor. Ne yapabilirim buna?
    A.selam