xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sagolun hocam..
Son durum ana kart yanmis.. Icine vida dusmus $ase yapmis..
Isin kotusu piyasada anakart yok grundig marka..
Geçmiş olsun hocam, kötü olmuş yav.... Yenisine sağlık....