residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya dostum bilgisayarcıda anakartı yanmış demek ne demek biliyormusun...
İstediğim fiyatı alırım haberin olsun demek..
Ama Adam gibi bu işi yapanlar şöyle der
Şu entegre yanmış
Şu sigorta yanmış
Şu yol bozuk. Vs. Hatayı gösterir.
Yabancı bir yere götürmüşsen klasik cevabı almışsın ..
Demek istediğim fiyatı bil gidip 150-200 bayılma.
Zaten senaryo şöyle biter genelde
Beyefendi anakart yanmış 200tl masrafı var ne yapim?
Yeni anakart yokmu?
Var 400tl...(tamir edip 400e verecek..)
Kalsin ben alayim pcyi..
İsterseniz 150tl vereyim ekranini satabiliriz...
Olur peki....
Hocam benimde dizüstü bilgisayar bozuldu geçen gün. Açılıp bazen kendiliğinden kapanıyordu, ama çalışıyordu. En son hiç açılmamaya başladı. Açılıyor power tuşunun ışığı yanıyor ama ne bios için f2 basın yazan ekran ne başka birşey çıkıyor. Sadece siyah ekran ve power tuşu + bilgisayarın ledleri yanıyor. Ne yapabilirim buna?