Anakart yanmış.. allah allah.. vida anakarta mümkün değil düşmez.
Gece şarjda bırakıp gündüz poff olmuşsa 3 bacak dediğimiz entegre erimiştir. 3.5tl..
Kimse açmadıysa gönder Ücretsiz yapalım..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:18:58 -->-> Daha önceki mesaj 22:13:17 --

Şu yanmıştır