Merhaba arkadaşlar.. Grundig marka dizüstü bilgisayarımı gece şarja bırakmıştım sabah uyandığımda açılmıyordu.. Hiç tepki vermiyordu.. İçinden de yanık kokusu geliyor..
Bugün tamire götüreyim dedim her yer kapalıydı malum pazar..
Buna ne oldu ve bana kaça patlar tahmini olan var mı?
Pc konusunda bilgili biri sayılmam kazık yemeyeyim..