AhmetKofali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aylık %6 Faiz Nasıl?
19
●1.240
- 27-08-2015, 19:16:09Bende öyle düşünüyorum o yüzden pek heveslenmiyorum hocamcnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine içimde ufacık bir umut var ama 
Bende onu düşünmüştüm zaten, hatta diğer hesaplarımı vs. boşaltıp tek hesapta toplayarak yüksek kazanç hayal ediyordum ama hiç sanmıyorum bu kadar yüksek olduğunuphpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tahminimce o ücreti bu ücreti derken aylık 10tasarimhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15
ancak kalacak bana...
MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2015, 22:51:04bana 40'da 400 - 500 arası kalıyor galiba en para en yüksek veren şuan tavsiye ederim.AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2015, 23:26:472500 TL' ye aylık 120 TL vermezler hocam. Diğer arkadaşların dediği gibi 10-12 TL anca alırsın. Onunlada anca IPhone kılıfı alırsın
- 27-08-2015, 23:36:52Haklısınız bu konuda en iyisi Enpara.phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman deyim söylemeyin hocam, tartışma çıksın istemiyorum.DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O parayla iPhone kılıfı bile alınmaz hocamExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine içimde ufacık bir umut var ama
- 15