• 27-08-2015, 15:57:43
    #10
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Yıllık mı?" diye sorduğumda bana bankacı vurgulayarak "Aylık" dedi, 1-2 güne bankaya gidip detaylı bilgi isteyeceğim. Hayaller hayatlar olmazsa gelsin bedava iPhone 6 Plus
    O dediğiniz dünyanın hiç bir yerinde olmaz hocam fazla heveslenmeyin kursağınızda kalacak :/
  • 27-08-2015, 16:01:28
    #11
    peh keşke dünya öyle güzel olsa aylık %6 verse her şeyimi satar faize koyar ömür boyu yaşarım
  • 27-08-2015, 16:03:29
    #12
    %6 faiz ile 2500 liraya yaklaşık 10 tl alırsınız aylık.
  • 27-08-2015, 16:08:17
    #13
    yilliktir o. ayliksa soyle deneyelim
  • 27-08-2015, 19:16:09
    #14
    cnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O dediğiniz dünyanın hiç bir yerinde olmaz hocam fazla heveslenmeyin kursağınızda kalacak :/
    Bende öyle düşünüyorum o yüzden pek heveslenmiyorum hocam Yine içimde ufacık bir umut var ama

    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peh keşke dünya öyle güzel olsa aylık %6 verse her şeyimi satar faize koyar ömür boyu yaşarım
    Bende onu düşünmüştüm zaten, hatta diğer hesaplarımı vs. boşaltıp tek hesapta toplayarak yüksek kazanç hayal ediyordum ama hiç sanmıyorum bu kadar yüksek olduğunu

    tasarimhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %6 faiz ile 2500 liraya yaklaşık 10 tl alırsınız aylık.
    Tahminimce o ücreti bu ücreti derken aylık 10 - 15 ancak kalacak bana...

    MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yilliktir o. ayliksa soyle deneyelim
  • 27-08-2015, 22:51:04
    #15
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende öyle düşünüyorum o yüzden pek heveslenmiyorum hocam Yine içimde ufacık bir umut var ama



    Bende onu düşünmüştüm zaten, hatta diğer hesaplarımı vs. boşaltıp tek hesapta toplayarak yüksek kazanç hayal ediyordum ama hiç sanmıyorum bu kadar yüksek olduğunu



    Tahminimce o ücreti bu ücreti derken aylık 10 - 15 ancak kalacak bana...



    bana 40'da 400 - 500 arası kalıyor galiba en para en yüksek veren şuan tavsiye ederim.
  • 27-08-2015, 23:12:23
    #16
    Faiz haramdır diyeceğim ama demiyorum
  • 27-08-2015, 23:26:47
    #17
    2500 TL' ye aylık 120 TL vermezler hocam. Diğer arkadaşların dediği gibi 10-12 TL anca alırsın. Onunlada anca IPhone kılıfı alırsın
  • 27-08-2015, 23:36:52
    #18
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana 40'da 400 - 500 arası kalıyor galiba en para en yüksek veren şuan tavsiye ederim.
    Haklısınız bu konuda en iyisi Enpara.

    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz haramdır diyeceğim ama demiyorum
    Aman deyim söylemeyin hocam, tartışma çıksın istemiyorum.

    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2500 TL' ye aylık 120 TL vermezler hocam. Diğer arkadaşların dediği gibi 10-12 TL anca alırsın. Onunlada anca IPhone kılıfı alırsın
    O parayla iPhone kılıfı bile alınmaz hocam