• 29-08-2015, 00:32:54
    #19
    GFI
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aman diyeyim, uzak durun.
  • 29-08-2015, 12:00:13
    #20
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam anlamadım hocam %6 mevduat faizi mi verdiler?
    Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç durmayın, yatırın.
    Hatta, başka bankadan kredi çekip, onu da yatırın.
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o yıllık faiz olabilir. ama türkiyede bile yıllık faizler %11-%12 civarında.

    paranı kaptırma da dikkat et dostum.
    cnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O dediğiniz dünyanın hiç bir yerinde olmaz hocam fazla heveslenmeyin kursağınızda kalacak :/
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peh keşke dünya öyle güzel olsa aylık %6 verse her şeyimi satar faize koyar ömür boyu yaşarım
    tasarimhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %6 faiz ile 2500 liraya yaklaşık 10 tl alırsınız aylık.
    MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yilliktir o. ayliksa soyle deneyelim
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana 40'da 400 - 500 arası kalıyor galiba en para en yüksek veren şuan tavsiye ederim.
    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faiz haramdır diyeceğim ama demiyorum
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2500 TL' ye aylık 120 TL vermezler hocam. Diğer arkadaşların dediği gibi 10-12 TL anca alırsın. Onunlada anca IPhone kılıfı alırsın
    GFI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman diyeyim, uzak durun.
    Tam tahmin ettiğimiz gibi oldu arkadaşlar. Sözde %6 olan faiz, 2000 yatırıma aylık 9 kazanç sağlıyor.