FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam anlamadım hocam %6 mevduat faizi mi verdiler?
Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç durmayın, yatırın.
Hatta, başka bankadan kredi çekip, onu da yatırın.
Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o yıllık faiz olabilir. ama türkiyede bile yıllık faizler %11-%12 civarında.

paranı kaptırma da dikkat et dostum.
cnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O dediğiniz dünyanın hiç bir yerinde olmaz hocam fazla heveslenmeyin kursağınızda kalacak :/
phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peh keşke dünya öyle güzel olsa aylık %6 verse her şeyimi satar faize koyar ömür boyu yaşarım
tasarimhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%6 faiz ile 2500 liraya yaklaşık 10 tl alırsınız aylık.
MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yilliktir o. ayliksa soyle deneyelim
phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana 40'da 400 - 500 arası kalıyor galiba en para en yüksek veren şuan tavsiye ederim.
DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faiz haramdır diyeceğim ama demiyorum
Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2500 TL' ye aylık 120 TL vermezler hocam. Diğer arkadaşların dediği gibi 10-12 TL anca alırsın. Onunlada anca IPhone kılıfı alırsın
GFI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman diyeyim, uzak durun.
Tam tahmin ettiğimiz gibi oldu arkadaşlar. Sözde %6 olan faiz, 2000 yatırıma aylık 9 kazanç sağlıyor.