Tam anlamadım hocam %6 mevduat faizi mi verdiler?
Hiç durmayın, yatırın.
Hatta, başka bankadan kredi çekip, onu da yatırın.
o yıllık faiz olabilir. ama türkiyede bile yıllık faizler %11-%12 civarında.
paranı kaptırma da dikkat et dostum.
O dediğiniz dünyanın hiç bir yerinde olmaz hocam fazla heveslenmeyin kursağınızda kalacak :/
peh keşke dünya öyle güzel olsa aylık %6 verse her şeyimi satar faize koyar ömür boyu yaşarım
%6 faiz ile 2500 liraya yaklaşık 10 tl alırsınız aylık.
yilliktir o. ayliksa soyle deneyelim
bana 40'da 400 - 500 arası kalıyor galiba en para en yüksek veren şuan tavsiye ederim.
Faiz haramdır diyeceğim ama demiyorum
2500 TL' ye aylık 120 TL vermezler hocam. Diğer arkadaşların dediği gibi 10-12 TL anca alırsın. Onunlada anca IPhone kılıfı alırsın
Aman diyeyim, uzak durun.
Tam tahmin ettiğimiz gibi oldu arkadaşlar. Sözde %6 olan faiz, 2000

yatırıma aylık 9

kazanç sağlıyor.