Merhaba arkadaşlar,
Adını vermek istemediğim özel bir KKTC Bankası bugün bana %6 aylık faiz teklifi verdi. Sizce bu teklifi kabul etmeli miyim? Aklımdaki plan 2.000-2.500 TL para yatırarak her ay gelecek taksit ile iPhone 6 Plus almak
Merhaba arkadaşlar,
Adını vermek istemediğim özel bir KKTC Bankası bugün bana %6 aylık faiz teklifi verdi. Sizce bu teklifi kabul etmeli miyim? Aklımdaki plan 2.000-2.500 TL para yatırarak her ay gelecek taksit ile iPhone 6 Plus almak
o yıllık faiz olabilir. ama türkiyede bile yıllık faizler %11-%12 civarında.
paranı kaptırma da dikkat et dostum.
"Yıllık mı?" diye sorduğumda bana bankacı vurgulayarak "Aylık" dedi, 1-2 güne bankaya gidip detaylı bilgi isteyeceğim. Hayaller hayatlar olmazsa gelsin bedava iPhone 6 Plus