Bende öyle düşünüyorum o yüzden pek heveslenmiyorum hocam

Yine içimde ufacık bir umut var ama
Bende onu düşünmüştüm zaten, hatta diğer hesaplarımı vs. boşaltıp tek hesapta toplayarak yüksek kazanç hayal ediyordum ama hiç sanmıyorum bu kadar yüksek olduğunu
Tahminimce o ücreti bu ücreti derken aylık 10

- 15

ancak kalacak bana...
bana 40'da 400 - 500 arası kalıyor galiba en para en yüksek veren şuan tavsiye ederim.