AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende öyle düşünüyorum o yüzden pek heveslenmiyorum hocam Yine içimde ufacık bir umut var ama



Bende onu düşünmüştüm zaten, hatta diğer hesaplarımı vs. boşaltıp tek hesapta toplayarak yüksek kazanç hayal ediyordum ama hiç sanmıyorum bu kadar yüksek olduğunu



Tahminimce o ücreti bu ücreti derken aylık 10 - 15 ancak kalacak bana...



bana 40'da 400 - 500 arası kalıyor galiba en para en yüksek veren şuan tavsiye ederim.