bana 40'da 400 - 500 arası kalıyor galiba en para en yüksek veren şuan tavsiye ederim.
Haklısınız bu konuda en iyisi Enpara.
Faiz haramdır diyeceğim ama demiyorum
Aman deyim söylemeyin hocam, tartışma çıksın istemiyorum.
2500 TL' ye aylık 120 TL vermezler hocam. Diğer arkadaşların dediği gibi 10-12 TL anca alırsın. Onunlada anca IPhone kılıfı alırsın
O parayla iPhone kılıfı bile alınmaz hocam