phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana 40'da 400 - 500 arası kalıyor galiba en para en yüksek veren şuan tavsiye ederim.
Haklısınız bu konuda en iyisi Enpara.

DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faiz haramdır diyeceğim ama demiyorum
Aman deyim söylemeyin hocam, tartışma çıksın istemiyorum.

Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2500 TL' ye aylık 120 TL vermezler hocam. Diğer arkadaşların dediği gibi 10-12 TL anca alırsın. Onunlada anca IPhone kılıfı alırsın
O parayla iPhone kılıfı bile alınmaz hocam