O dediğiniz dünyanın hiç bir yerinde olmaz hocam fazla heveslenmeyin kursağınızda kalacak :/
Bende öyle düşünüyorum o yüzden pek heveslenmiyorum hocam

Yine içimde ufacık bir umut var ama
peh keşke dünya öyle güzel olsa aylık %6 verse her şeyimi satar faize koyar ömür boyu yaşarım
Bende onu düşünmüştüm zaten, hatta diğer hesaplarımı vs. boşaltıp tek hesapta toplayarak yüksek kazanç hayal ediyordum ama hiç sanmıyorum bu kadar yüksek olduğunu
%6 faiz ile 2500 liraya yaklaşık 10 tl alırsınız aylık.
Tahminimce o ücreti bu ücreti derken aylık 10

- 15

ancak kalacak bana...
yilliktir o. ayliksa soyle deneyelim