cnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O dediğiniz dünyanın hiç bir yerinde olmaz hocam fazla heveslenmeyin kursağınızda kalacak :/
Bende öyle düşünüyorum o yüzden pek heveslenmiyorum hocam Yine içimde ufacık bir umut var ama

phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peh keşke dünya öyle güzel olsa aylık %6 verse her şeyimi satar faize koyar ömür boyu yaşarım
Bende onu düşünmüştüm zaten, hatta diğer hesaplarımı vs. boşaltıp tek hesapta toplayarak yüksek kazanç hayal ediyordum ama hiç sanmıyorum bu kadar yüksek olduğunu

tasarimhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%6 faiz ile 2500 liraya yaklaşık 10 tl alırsınız aylık.
Tahminimce o ücreti bu ücreti derken aylık 10 - 15 ancak kalacak bana...

MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yilliktir o. ayliksa soyle deneyelim