• 09-04-2015, 19:59:23
    #82
    Ben de burun estetiği ameliyatı oldum. Bugün 5.gün. Dularınızı bekliyorum. Ciddi bişi yok ama fazla duadan zarar gelmez. Siz yine de dua edin )
  • 09-04-2015, 20:13:36
    #83
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de burun estetiği ameliyatı oldum. Bugün 5.gün. Dularınızı bekliyorum. Ciddi bişi yok ama fazla duadan zarar gelmez. Siz yine de dua edin )
    Ameliyatı sağlık açısındanmı oldun yolsa burun şeklinmi beğenmedin içinm? bende olmayı düşünüyorum.
  • 09-04-2015, 20:16:35
    #84
    Hem sağlık, hem estetikti amaç. İkisi için oldum

    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ameliyatı sağlık açısındanmı oldun yolsa burun şeklinmi beğenmedin içinm? bende olmayı düşünüyorum.
  • 09-04-2015, 21:19:18
    #85
    @muhasebeci; şifresini unutmuştu almadı sanırm hala :d gelirse yanıtlayacaktır.
  • 09-04-2015, 21:24:23
    #86
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem sağlık, hem estetikti amaç. İkisi için oldum
    geçmiş olsun deviasyon ameliyatı olalı 21. gündeyim ilk 3 4 gün baya sıkıntılı geçti şuan stabil
    hala kabuklar var burun içinde tavsiyem olacaklar doktorunu iyi seçsinler.
  • 09-04-2015, 21:33:01
    #87
    Sağol kardeş. Sana da geçmiş olsun.

    Benim için bugün çok fenaydı çok. Tamponlar alınırken doktor bişiler kesti. Dikiş miydi neydi o kestiği soramadım bile. Ama can acısı neymiş bir güzel anladım. Anam o acı neydi öyle. Bugüne kadar acı neymiş tatmamışım ben. İlk günlerdeki yaşadığım sıkıntı hiçbir şeymiş.

    Şimdi burnum acaip kaçınıyor. Alçının olduğu yer falan. Kuruluk falan hissediyorum. Okyanus suyu dedikleri şeyden günde en az 10 kez çekilecekmiş. Tuzlu solüsyon var. Sık sık burnuma enjekte ediyorum. İnşallah faydası vardır.

    Siz ne sıkıyorsunuz burnunuza? Kaşıntı herkeste oluyor mu acaba?

    EA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun deviasyon ameliyatı olalı 21. gündeyim ilk 3 4 gün baya sıkıntılı geçti şuan stabil
    hala kabuklar var burun içinde tavsiyem olacaklar doktorunu iyi seçsinler.
  • 09-04-2015, 21:48:54
    #88
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağol kardeş. Sana da geçmiş olsun.

    Benim için bugün çok fenaydı çok. Tamponlar alınırken doktor bişiler kesti. Dikiş miydi neydi o kestiği soramadım bile. Ama can acısı neymiş bir güzel anladım. Anam o acı neydi öyle. Bugüne kadar acı neymiş tatmamışım ben. İlk günlerdeki yaşadığım sıkıntı hiçbir şeymiş.

    Şimdi burnum acaip kaçınıyor. Alçının olduğu yer falan. Kuruluk falan hissediyorum. Okyanus suyu dedikleri şeyden günde en az 10 kez çekilecekmiş. Tuzlu solüsyon var. Sık sık burnuma enjekte ediyorum. İnşallah faydası vardır.

    Siz ne sıkıyorsunuz burnunuza? Kaşıntı herkeste oluyor mu acaba?

    2. gün burnumda tamponlar varken o gece en az 60 sefer hapşurdum kanama ve akıntı oldukça kaşındı, kaşındıkçada hapşurdum.
    alerji varsa veya kolay hapşuran biriyseni mutlaka doktora haber versin ameliyat olunmadan önce.

    o gece sabahı nasıl gördüm bilmiyorum sabah hastaneyi doktorla beraber açtık aldı tamponları tampon buruna dikişliyorlar 1 dikiş onu kesmiştir sende.

    ben doktoru aradım alerji önleyici bir hap söyledi onu yutunca biraz rahatladım. bulamadım ismini şuan

    ben şuan nasatol xylitol http://www.nasatol.com/nasatol/images/nasatol-aile.jpg

    bununla beraber birde burun içi nemlendirici var http://erpco.com.tr/wp-content/uploa...12/hylonem.png

    ameliyat olduğumdan beri bunları kullanıyorum günde 3 sefer çok daha farklı markalar var hepsi aynı işi görüyor

    şuan 21. gündeyim bu ameliyatı burun kemiği ameliyatı olmaya değermi derseniz değer gerçekten 3-4 gün sıkıntılı geçiyor ama şuan baya iyiyim
  • 09-04-2015, 21:51:14
    #89
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun.