Hem sağlık, hem estetikti amaç. İkisi için oldum

Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ameliyatı sağlık açısındanmı oldun yolsa burun şeklinmi beğenmedin içinm? bende olmayı düşünüyorum.