Sağol kardeş. Sana da geçmiş olsun.
Benim için bugün çok fenaydı çok. Tamponlar alınırken doktor bişiler kesti. Dikiş miydi neydi o kestiği soramadım bile. Ama can acısı neymiş bir güzel anladım. Anam o acı neydi öyle. Bugüne kadar acı neymiş tatmamışım ben. İlk günlerdeki yaşadığım sıkıntı hiçbir şeymiş.
Şimdi burnum acaip kaçınıyor. Alçının olduğu yer falan. Kuruluk falan hissediyorum. Okyanus suyu dedikleri şeyden günde en az 10 kez çekilecekmiş. Tuzlu solüsyon var. Sık sık burnuma enjekte ediyorum. İnşallah faydası vardır.
Siz ne sıkıyorsunuz burnunuza? Kaşıntı herkeste oluyor mu acaba?
geçmiş olsun deviasyon ameliyatı olalı 21. gündeyim ilk 3 4 gün baya sıkıntılı geçti şuan stabil
hala kabuklar var burun içinde tavsiyem olacaklar doktorunu iyi seçsinler.