• 11-02-2015, 22:09:29
    #1
    1 senedir kullandığım bu karttan ilk sene ücret kesilmişti. Şuan k.kartından almıyorlar ücreti sanırım ama k.kartı alırken açtıkları vadesiz hesaptan alıyorlar sanırım. Bu kartı kapatırken bu ücretide isteyecekler mi acaba? Yakın zamanda kapatan oldu mu?
  • 12-02-2015, 02:10:21
    #2
    İstemezler kapatabilirsin.
  • 12-02-2015, 02:12:50
    #3
    öğrenci belgesi ile şubeye gidip daha önce aldıklarını da iade alabilirsin. işbankası iade konusunda çok iyi.
  • 12-02-2015, 02:54:07
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben iade için başvuracam sonra kapattıracam yoksa sürekli öğrenci belgesi ile gidip iade için uğraşamam teb den öğrenci kartı aldım para falan kesmiyor. onla devam yola.
  • 12-02-2015, 03:12:48
    #5
    sinan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben iade için başvuracam sonra kapattıracam yoksa sürekli öğrenci belgesi ile gidip iade için uğraşamam teb den öğrenci kartı aldım para falan kesmiyor. onla devam yola.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öğrenci belgesi ile şubeye gidip daha önce aldıklarını da iade alabilirsin. işbankası iade konusunda çok iyi.
    İş bankası almış olduğu paraları hiç bir şekil de iade etmiyor. Ancak öğrenci belgesi ile başvuru yapıp, hesabınızı öğrencilik süresi içerisinde aidatsız hale getirebiliyorsunuz.
  • 12-02-2015, 05:41:27
    #6
    Kart ücretini bilmem de hesap işletim ücretini istemiyorlar. Benim İşbank hesabımda 2 senelik hesap işletim ücreti birikmişti, hesabı kapatmaya gittim özellikle sordum durumu, "hayır o ücretler hesaba para atmadıkça alınmaz, para atarsan otomatik alınır, hesabı kapatırsan silinir gider" dediler.
  • 12-02-2015, 14:41:59
    #7
    4 yıldır hiç kullanmadığım İşbank vadesiz hesabımı geçenlerde girip kapattırdım. Hiçbir ücret talep etmediler.
  • 12-02-2015, 14:47:42
    #8
    Bendede var is bankasi ve garanti bankasi hic kullanmiyorum lazim olur diyede kapatmiyorum bi sikinti olurmu arkadaslar

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 12-02-2015, 17:21:43
    #9
    Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş bankası almış olduğu paraları hiç bir şekil de iade etmiyor. Ancak öğrenci belgesi ile başvuru yapıp, hesabınızı öğrencilik süresi içerisinde aidatsız hale getirebiliyorsunuz.
    benden iki sene yanlışlıkla iade aldılar. ikisinde de öğrenci belgemle gittim müşteri temsilcisine. şubeden çıkmadan para hesabımdaydı.