sinan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben iade için başvuracam sonra kapattıracam yoksa sürekli öğrenci belgesi ile gidip iade için uğraşamam teb den öğrenci kartı aldım para falan kesmiyor. onla devam yola.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öğrenci belgesi ile şubeye gidip daha önce aldıklarını da iade alabilirsin. işbankası iade konusunda çok iyi.
İş bankası almış olduğu paraları hiç bir şekil de iade etmiyor. Ancak öğrenci belgesi ile başvuru yapıp, hesabınızı öğrencilik süresi içerisinde aidatsız hale getirebiliyorsunuz.