Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş bankası almış olduğu paraları hiç bir şekil de iade etmiyor. Ancak öğrenci belgesi ile başvuru yapıp, hesabınızı öğrencilik süresi içerisinde aidatsız hale getirebiliyorsunuz.
benden iki sene yanlışlıkla iade aldılar. ikisinde de öğrenci belgemle gittim müşteri temsilcisine. şubeden çıkmadan para hesabımdaydı.