Kart ücretini bilmem de hesap işletim ücretini istemiyorlar. Benim İşbank hesabımda 2 senelik hesap işletim ücreti birikmişti, hesabı kapatmaya gittim özellikle sordum durumu, "hayır o ücretler hesaba para atmadıkça alınmaz, para atarsan otomatik alınır, hesabı kapatırsan silinir gider" dediler.