• 12-02-2015, 17:23:05
    #10
    bende de vardı bu karttan, 3 yıldır 1tl bile harcamadım, gecen ay extre geldi. 50 tl limit 300 tl, aradım iptal ettim 15dakikada, aldıklarını da iade etmiyor çakallar
  • 12-02-2015, 17:30:19
    #11
    Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş bankası almış olduğu paraları hiç bir şekil de iade etmiyor. Ancak öğrenci belgesi ile başvuru yapıp, hesabınızı öğrencilik süresi içerisinde aidatsız hale getirebiliyorsunuz.
    İş bankasının kesmiş olduğu tüm hesap işletim ücretlerini iade aldım.Öğrenci değilseniz tüketici hakem heyeti yoluyla alabilirsiniz.Kredi kartından da masraf keserlerse müşteri hizmetlerine bağlanın kartı kapatacağınızı söyleyin anında iade ediyorlar.
  • 12-02-2015, 17:37:38
    #12
    Paypal Kart var, biri bu karta kart numarasıyla para yatırabilir mi? bilgisi olan var mi
  • 12-02-2015, 21:36:29
    #13
    Bugün kyk kartımı kaybettiğim için ve stajım olduğu için sadece ziraat'e gidebildim. Az önce arayıp bilgi aldım İşbankasından . Toplam kkartı borcumu söylediler, bankamatik kartımı da 7 gün sonra kapatabiliyormuşum. 2 3 defa sordum kapatırken bu hesap işletim ücreti vs. birşey alınacak mı diye ; hayır dediler (bakiye 0 olduğu için) 2 birimde. Bakalım gelişmeleri bildireceğim
  • 13-02-2015, 01:09:22
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benden iki sene yanlışlıkla iade aldılar. ikisinde de öğrenci belgemle gittim müşteri temsilcisine. şubeden çıkmadan para hesabımdaydı.
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş bankasının kesmiş olduğu tüm hesap işletim ücretlerini iade aldım.Öğrenci değilseniz tüketici hakem heyeti yoluyla alabilirsiniz.Kredi kartından da masraf keserlerse müşteri hizmetlerine bağlanın kartı kapatacağınızı söyleyin anında iade ediyorlar.
    Öğrenciyim, lise bitince hesap normale geçmişti bildirmediğimden hesap işletim ücreti aldılar. Üni. öğrenci belgesi götürdüm kadın bundan sonra öğrencilik boyunca alınmaz ama geçmiştekileri ödeyemiyoruz dedi. Yaklaşık 3 ay önceki bir olaydan bahsediyorum.
  • 13-02-2015, 01:29:16
    #15
    Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenciyim, lise bitince hesap normale geçmişti bildirmediğimden hesap işletim ücreti aldılar. Üni. öğrenci belgesi götürdüm kadın bundan sonra öğrencilik boyunca alınmaz ama geçmiştekileri ödeyemiyoruz dedi. Yaklaşık 3 ay önceki bir olaydan bahsediyorum.
    Geçmişe yönelik kesintileri alabildiğimize dair bir haber çıkmıştı.Tüketici haklarına git dilekçeni ver iadeni yaparlar.Öğrenci olmayan bir arkadaşım iade almıştı bu yolla.