limit 300 tl, aradım iptal ettim 15dakikada, aldıklarını da iade etmiyor çakallar
İşte üniversiteli kart iptali
14
●4.325
- 12-02-2015, 17:30:19İş bankasının kesmiş olduğu tüm hesap işletim ücretlerini iade aldım.Öğrenci değilseniz tüketici hakem heyeti yoluyla alabilirsiniz.Kredi kartından da masraf keserlerse müşteri hizmetlerine bağlanın kartı kapatacağınızı söyleyin anında iade ediyorlar.Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2015, 21:36:29Bugün kyk kartımı kaybettiğim için ve stajım olduğu için sadece ziraat'e gidebildim. Az önce arayıp bilgi aldım İşbankasından . Toplam kkartı borcumu söylediler, bankamatik kartımı da 7 gün sonra kapatabiliyormuşum. 2 3 defa sordum kapatırken bu hesap işletim ücreti vs. birşey alınacak mı diye ; hayır dediler (bakiye 0 olduğu için) 2 birimde. Bakalım gelişmeleri bildireceğim
- 13-02-2015, 01:09:22Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÖğrenciyim, lise bitince hesap normale geçmişti bildirmediğimden hesap işletim ücreti aldılar. Üni. öğrenci belgesi götürdüm kadın bundan sonra öğrencilik boyunca alınmaz ama geçmiştekileri ödeyemiyoruz dedi. Yaklaşık 3 ay önceki bir olaydan bahsediyorum.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2015, 01:29:16Geçmişe yönelik kesintileri alabildiğimize dair bir haber çıkmıştı.Tüketici haklarına git dilekçeni ver iadeni yaparlar.Öğrenci olmayan bir arkadaşım iade almıştı bu yolla.Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle