İş bankası almış olduğu paraları hiç bir şekil de iade etmiyor. Ancak öğrenci belgesi ile başvuru yapıp, hesabınızı öğrencilik süresi içerisinde aidatsız hale getirebiliyorsunuz.
İş bankasının kesmiş olduğu tüm hesap işletim ücretlerini iade aldım.Öğrenci değilseniz tüketici hakem heyeti yoluyla alabilirsiniz.Kredi kartından da masraf keserlerse müşteri hizmetlerine bağlanın kartı kapatacağınızı söyleyin anında iade ediyorlar.