Öğrenciyim, lise bitince hesap normale geçmişti bildirmediğimden hesap işletim ücreti aldılar. Üni. öğrenci belgesi götürdüm kadın bundan sonra öğrencilik boyunca alınmaz ama geçmiştekileri ödeyemiyoruz dedi. Yaklaşık 3 ay önceki bir olaydan bahsediyorum.
Geçmişe yönelik kesintileri alabildiğimize dair bir haber çıkmıştı.Tüketici haklarına git dilekçeni ver iadeni yaparlar.Öğrenci olmayan bir arkadaşım iade almıştı bu yolla.