benden iki sene yanlışlıkla iade aldılar. ikisinde de öğrenci belgemle gittim müşteri temsilcisine. şubeden çıkmadan para hesabımdaydı.
İş bankasının kesmiş olduğu tüm hesap işletim ücretlerini iade aldım.Öğrenci değilseniz tüketici hakem heyeti yoluyla alabilirsiniz.Kredi kartından da masraf keserlerse müşteri hizmetlerine bağlanın kartı kapatacağınızı söyleyin anında iade ediyorlar.
Öğrenciyim, lise bitince hesap normale geçmişti bildirmediğimden hesap işletim ücreti aldılar. Üni. öğrenci belgesi götürdüm kadın bundan sonra öğrencilik boyunca alınmaz ama geçmiştekileri ödeyemiyoruz dedi. Yaklaşık 3 ay önceki bir olaydan bahsediyorum.