Bugün kyk kartımı kaybettiğim için ve stajım olduğu için sadece ziraat'e gidebildim. Az önce arayıp bilgi aldım İşbankasından . Toplam kkartı borcumu söylediler, bankamatik kartımı da 7 gün sonra kapatabiliyormuşum. 2 3 defa sordum kapatırken bu hesap işletim ücreti vs. birşey alınacak mı diye ; hayır dediler (bakiye 0 olduğu için) 2 birimde. Bakalım gelişmeleri bildireceğim