1 senedir kullandığım bu karttan ilk sene ücret kesilmişti. Şuan k.kartından almıyorlar ücreti sanırım ama k.kartı alırken açtıkları vadesiz hesaptan alıyorlar sanırım. Bu kartı kapatırken bu ücretide isteyecekler mi acaba? Yakın zamanda kapatan oldu mu?