• 01-09-2014, 10:46:49
    #37
    performansodev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abartmyıorm ciddiyim
    kendim amelyat oldm hicbişey yok
    ama burun kırmalı amelyat kötü
    adamın suratı mosmor oluyor
    gözü
    burnu
    kafa tası mosmor oluyor
    3 ayda anca iyileşiyor
    cocugun burun kanaması 6 ay sürdü sürekli
    hegün patladı burnu kanadı hareket ettikce
    en son tüm burun damarlarını yaktılar
    6-7 ay sonra cikabildi hastaneden
    kendiside yunus polisti
    resmen gece kalkip adamın burun kanamasına dayanamayip o amelyatli halimle tampon yapıyordum
    ssk hastanesınde geldi ankarada başimiza bu olay 2011 de
    Bende şu an alçı var kemik aldılar ama kırmamışlardır farklı bir şeydir ne olduğunu bilmiyorum kanama 12 saat falan sürdü. Şu an çok az bir kanama var o da sümük ile az çok geliyor.
  • 01-09-2014, 10:48:45
    #38
    Ben 2,5 hafta tamponla yatıp kalkmıştım.
    Burundan nefes almayı unutmuştum, doktor aradı gel çıkartalım diye.
    Sende doktoruna uymalısın dostum, kafana göre iş yapma derim. Okula burnun sarılı git kim ne diyecek sana?
  • 01-09-2014, 17:42:10
    #39
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 2,5 hafta tamponla yatıp kalkmıştım.
    Burundan nefes almayı unutmuştum, doktor aradı gel çıkartalım diye.
    Sende doktoruna uymalısın dostum, kafana göre iş yapma derim. Okula burnun sarılı git kim ne diyecek sana?
    Yok sorun değil artık. O kadar kötü değil şişlikler hafif indi. Zaten eskiden çok kötü bir görüntüsü vardı ama ben rahatsız değildim. Bana laf atanlara cevabımı bir şekilde verirdim sorun yok. Fazla dalga geçende yok zaten hatta ciddi olarak hiç karşılaşmadım diyecek kadar az.

    Tek sorunum burun etrafında kan kurumuştu zorlukla temizledim. Ama burun içine doğru (çok iç değil sadece içine dahil olan yerler). Oraları temizleyemedim. Oksijenli su falan mı laızm. :'(
  • 01-09-2014, 18:04:21
    #40
    Ameliyat olacak arkadaşlar mutlaka doktorunuz heykeltraş çalışmalarını kokteyl edin. Konu estetik olduğu için çoğu uzman doktor heykeltraşlıkla uğraşır. Şimdi bir doktor vardı çok iyi ama adını bulamadım, bulursam yazarım.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 01-09-2014, 18:15:52
    #41
    Ben de bugün doktara gittim. Burun eğriliği var dedi nefes almada ve horlama gibi bir sıkıntı yoksa okadar da gerek yok dedi. Ama yas ilerledikçe sıkıntı çekebilirsin dedi. Karar veremedim ben de. Bu iç mi dış mı oluyor ameliyat?
  • 01-09-2014, 18:43:19
    #42
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ameliyat olacak arkadaşlar mutlaka doktorunuz heykeltraş çalışmalarını kokteyl edin. Konu estetik olduğu için çoğu uzman doktor heykeltraşlıkla uğraşır. Şimdi bir doktor vardı çok iyi ama adını bulamadım, bulursam yazarım.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Doktorumun geçmiş çalışmalarına baktım. Çok başarılı geçti ameliyat kanama çok olmadı. Ağrım sadece gözlerimde oldu oradan baskı yaptı şişlikler.

    batu78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bugün doktara gittim. Burun eğriliği var dedi nefes almada ve horlama gibi bir sıkıntı yoksa okadar da gerek yok dedi. Ama yas ilerledikçe sıkıntı çekebilirsin dedi. Karar veremedim ben de. Bu iç mi dış mı oluyor ameliyat?
    İç mi dış mı derken ? Hocam burun eğriliği tek yapılacaksa benim olduğumdan daha basıt çünkü burun kemeriniz küçültülmeyecek. Bu yüzden zor değil. Zaten bende o kadar zorlanmadım.