• 18-08-2014, 13:01:18
    #1
    Merhaba,

    Aranızda burnundan ameliyat olan var mı ? Bu hafta sonu burun eğriliği ameliyatı olacağım. Daha önce olan var mı ?

    Sormak istediğim bu tam olarak ne zamana iyileşir çünkü okulların açılmasına az kaldı. Hızlıca iyileşir mi ?
  • 18-08-2014, 13:12:23
    #2
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Aranızda burnundan ameliyat olan var mı ? Bu hafta sonu burun eğriliği ameliyatı olacağım. Daha önce olan var mı ?

    Sormak istediğim bu tam olarak ne zamana iyileşir çünkü okulların açılmasına az kaldı. Hızlıca iyileşir mi ?
    Kapalı teknik mi açık teknik mi olacaksın? Kapalı teknik açık tekniğe göre daha çabuk iyileşir. Doktorun durumuna göre değişecektir tabi ama 15 gün sonunda sorunsuz şekilde hayatına devam edebilmen lazım.
  • 18-08-2014, 13:18:39
    #3
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapalı teknik mi açık teknik mi olacaksın? Kapalı teknik açık tekniğe göre daha çabuk iyileşir. Doktorun durumuna göre değişecektir tabi ama 15 gün sonunda sorunsuz şekilde hayatına devam edebilmen lazım.
    Kapalı teknik falan ne olduğunu bilmiyorum biraz açar mısınız ?
  • 18-08-2014, 13:20:27
    #4
    vbx
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3 ay yatarsın benden söylemesi, sağlık için olmuyorsan hiç olma.
  • 18-08-2014, 13:31:44
    #5
    vbx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ay yatarsın benden söylemesi, sağlık için olmuyorsan hiç olma.
    Hocam sizde abartmayın ne 3 ayı ya. Sağlık için olmasa asla olmazdım.
  • 18-08-2014, 13:32:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Aranızda burnundan ameliyat olan var mı ? Bu hafta sonu burun eğriliği ameliyatı olacağım. Daha önce olan var mı ?

    Sormak istediğim bu tam olarak ne zamana iyileşir çünkü okulların açılmasına az kaldı. Hızlıca iyileşir mi ?
    Tam oturması 2 ayı bulabilir.
  • 18-08-2014, 13:34:36
    #7
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam oturması 2 ayı bulabilir.
    Oturması 2 ay falan olabilir onu bende öyle tahmin ettim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:34:36 -->-> Daha önceki mesaj 13:32:47 --

    Bu arada yaşımı soracak olan olursa yaşım 17.
  • 18-08-2014, 13:35:56
    #8
    1 hafta sonra ayağa normal yaşamına devam edersin. Fakat bazı şeylere dikkat etmen gerek.
  • 18-08-2014, 13:37:28
    #9
    tashift00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta sonra ayağa normal yaşamına devam edersin. Fakat bazı şeylere dikkat etmen gerek.
    Ayağa kalkmak 3 gün falan alıyor asıl sorum o değil. Ne zaman düzgün bir hal alır.