Merhaba,
Aranızda burnundan ameliyat olan var mı ? Bu hafta sonu burun eğriliği ameliyatı olacağım. Daha önce olan var mı ?
Sormak istediğim bu tam olarak ne zamana iyileşir çünkü okulların açılmasına az kaldı. Hızlıca iyileşir mi ?
Burun Ameliyatı Olan Var Mı ?
41
●2.608
- 18-08-2014, 13:12:23Kapalı teknik mi açık teknik mi olacaksın? Kapalı teknik açık tekniğe göre daha çabuk iyileşir. Doktorun durumuna göre değişecektir tabi ama 15 gün sonunda sorunsuz şekilde hayatına devam edebilmen lazım.Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2014, 13:18:39Kapalı teknik falan ne olduğunu bilmiyorum biraz açar mısınız ?ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2014, 13:31:44Hocam sizde abartmayın ne 3 ayı ya. Sağlık için olmasa asla olmazdım.vbx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2014, 13:32:00Üyeliği durdurulduTam oturması 2 ayı bulabilir.Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2014, 13:34:36Oturması 2 ay falan olabilir onu bende öyle tahmin ettim.iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:34:36 -->-> Daha önceki mesaj 13:32:47 --
Bu arada yaşımı soracak olan olursa yaşım 17. - 18-08-2014, 13:37:28Ayağa kalkmak 3 gün falan alıyor asıl sorum o değil. Ne zaman düzgün bir hal alır.tashift00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle