Burun Ameliyatı Olan Var Mı ?
41
●2.608
- 20-08-2014, 20:39:02bilen bilmeyen yorum yapıyor alakasız saçma yorumlar
burun ameliyatı şu sizin magazinlerde gördüğünüz ünlülerin burnunu ay daha iyi görünücem diye yaptıkları estetikten ibaret değil.
arkadaşın yazdıklarına göre deviasyon yani kemik eğriliği var buda burnundan az nefes alıyor sağlık sorunu var ve görünüş olarak kötü gözüküyor demektir.
soruya gelirsek 1 ayda şişliğin yarısı gidecektir kalan yarısı 1 yılı bulabilir zamanla oturacak
burnunu yıllarca darbelerden uzak tutman lazım kavga ortamlarından uzak duracaksın.
ağrı falan çok az olur sadece ilk günler biraz sıkıntı çekeceksin tampon nedeniyle baskı yapacak nefes alamayacaksın.
tampon çıktığında dünyaya yeniden geleceksin (: - 20-08-2014, 21:16:08Geçmiş olsun.XASIF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burnumdan nefes almam fazla tampon olsa kaç yazar.MertOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen dediğiniz gibi deviasyon var o yüzden ameliyat oluyorum.
Bu arada konuyu dini boyuta taşımadığınız için teşekkür ederim "herkese". - 01-09-2014, 08:28:14ben bir yıl sonra olacam çünkü beyine darbe geldi doktor dedi bir yıldan önce amiliyat olma burnum kırık ve neredeyse kapalı bir şekilde yaşıyorum...
- 01-09-2014, 09:57:30Üyeliği durdurulduantocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer hergün ateşin cikiyor , başın çatlıyor intihar edecek gibi huzursuz oluyor elin kolun rahat durmuyor sürekli huzursuzluk hissi veriyorsa benim gibi git amelyatini ol basit bir amelyat burnunu acip törpülüyorlar et varsa aliorlar 1 gün sonra taburcusun dünyaya yenı gelmi gibi oluyorsun ben komple uyutturdum kaktımda bişey hissetmedim tıpadan da korkma milletin öyle uydurduğu gibi 10 metre 20 metre sargı sokmuyorlar burnuna
amaaaa
burnunu kırıpda yapcaklarsa
hayatta girme derim
ölüm riskine kadar var
bi polis bende amelyat oldu 8 ayda zor cikti hastaneden kırdırma sakın yapma ! - 01-09-2014, 09:58:52Ameliyatı oldum burun kemiğini kırmışlardır büyük ihtimalde nasıl anlayacam bilmiyorum. Hastaneden 15 saat sonra çıktım hiç öyle ölümlük bir riski yok abartmayın ya.performansodev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2014, 10:08:02Üyeliği durdurulduantocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abartmyıorm ciddiyim
kendim amelyat oldm hicbişey yok
ama burun kırmalı amelyat kötü
adamın suratı mosmor oluyor
gözü
burnu
kafa tası mosmor oluyor
3 ayda anca iyileşiyor
cocugun burun kanaması 6 ay sürdü sürekli
hegün patladı burnu kanadı hareket ettikce
en son tüm burun damarlarını yaktılar
6-7 ay sonra cikabildi hastaneden
kendiside yunus polisti
resmen gece kalkip adamın burun kanamasına dayanamayip o amelyatli halimle tampon yapıyordum
ssk hastanesınde geldi ankarada başimiza bu olay 2011 de
burun ameliyatı şu sizin magazinlerde gördüğünüz ünlülerin burnunu ay daha iyi görünücem diye yaptıkları estetikten ibaret değil.
Aynen dediğiniz gibi deviasyon var o yüzden ameliyat oluyorum.