• 20-08-2014, 17:45:49
    #28
    Benimde burnumda iç kısımdan eğrilik var hocam inş bir sorun olmaz ise bende ameliyat düşünüyorum
  • 20-08-2014, 20:39:02
    #29
    bilen bilmeyen yorum yapıyor alakasız saçma yorumlar burun ameliyatı şu sizin magazinlerde gördüğünüz ünlülerin burnunu ay daha iyi görünücem diye yaptıkları estetikten ibaret değil.
    arkadaşın yazdıklarına göre deviasyon yani kemik eğriliği var buda burnundan az nefes alıyor sağlık sorunu var ve görünüş olarak kötü gözüküyor demektir.
    soruya gelirsek 1 ayda şişliğin yarısı gidecektir kalan yarısı 1 yılı bulabilir zamanla oturacak
    burnunu yıllarca darbelerden uzak tutman lazım kavga ortamlarından uzak duracaksın.
    ağrı falan çok az olur sadece ilk günler biraz sıkıntı çekeceksin tampon nedeniyle baskı yapacak nefes alamayacaksın.
    tampon çıktığında dünyaya yeniden geleceksin (:
  • 20-08-2014, 21:16:08
    #30
    XASIF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde burnumda iç kısımdan eğrilik var hocam inş bir sorun olmaz ise bende ameliyat düşünüyorum
    Geçmiş olsun.

    MertOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilen bilmeyen yorum yapıyor alakasız saçma yorumlar burun ameliyatı şu sizin magazinlerde gördüğünüz ünlülerin burnunu ay daha iyi görünücem diye yaptıkları estetikten ibaret değil.
    arkadaşın yazdıklarına göre deviasyon yani kemik eğriliği var buda burnundan az nefes alıyor sağlık sorunu var ve görünüş olarak kötü gözüküyor demektir.
    soruya gelirsek 1 ayda şişliğin yarısı gidecektir kalan yarısı 1 yılı bulabilir zamanla oturacak
    burnunu yıllarca darbelerden uzak tutman lazım kavga ortamlarından uzak duracaksın.
    ağrı falan çok az olur sadece ilk günler biraz sıkıntı çekeceksin tampon nedeniyle baskı yapacak nefes alamayacaksın.
    tampon çıktığında dünyaya yeniden geleceksin (:
    Burnumdan nefes almam fazla tampon olsa kaç yazar. Aynen dediğiniz gibi deviasyon var o yüzden ameliyat oluyorum.

    Bu arada konuyu dini boyuta taşımadığınız için teşekkür ederim "herkese".
  • 01-09-2014, 08:20:08
    #31
    Ameliyatı oldum sorusu olan varsa alabilirim.
  • 01-09-2014, 08:28:14
    #32
    ben bir yıl sonra olacam çünkü beyine darbe geldi doktor dedi bir yıldan önce amiliyat olma burnum kırık ve neredeyse kapalı bir şekilde yaşıyorum...
  • 01-09-2014, 09:57:30
    #33
    Üyeliği durduruldu
    antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba,

    aranızda burnundan ameliyat olan var mı ? Bu hafta sonu burun eğriliği ameliyatı olacağım. Daha önce olan var mı ?

    Sormak istediğim bu tam olarak ne zamana iyileşir çünkü okulların açılmasına az kaldı. Hızlıca iyileşir mi ?


    eğer hergün ateşin cikiyor , başın çatlıyor intihar edecek gibi huzursuz oluyor elin kolun rahat durmuyor sürekli huzursuzluk hissi veriyorsa benim gibi git amelyatini ol basit bir amelyat burnunu acip törpülüyorlar et varsa aliorlar 1 gün sonra taburcusun dünyaya yenı gelmi gibi oluyorsun ben komple uyutturdum kaktımda bişey hissetmedim tıpadan da korkma milletin öyle uydurduğu gibi 10 metre 20 metre sargı sokmuyorlar burnuna

    amaaaa
    burnunu kırıpda yapcaklarsa
    hayatta girme derim
    ölüm riskine kadar var
    bi polis bende amelyat oldu 8 ayda zor cikti hastaneden kırdırma sakın yapma !
  • 01-09-2014, 09:58:52
    #34
    performansodev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer hergün ateşin cikiyor , başın çatlıyor intihar edecek gibi huzursuz oluyor elin kolun rahat durmuyor sürekli huzursuzluk hissi veriyorsa benim gibi git amelyatini ol basit bir amelyat burnunu acip törpülüyorlar et varsa aliorlar 1 gün sonra taburcusun dünyaya yenı gelmi gibi oluyorsun ben komple uyutturdum kaktımda bişey hissetmedim tıpadan da korkma milletin öyle uydurduğu gibi 10 metre 20 metre sargı sokmuyorlar burnuna

    amaaaa
    burnunu kırıpda yapcaklarsa
    hayatta girme derim
    ölüm riskine kadar var
    bi polis bende amelyat oldu 8 ayda zor cikti hastaneden kırdırma sakın yapma !
    Ameliyatı oldum burun kemiğini kırmışlardır büyük ihtimalde nasıl anlayacam bilmiyorum. Hastaneden 15 saat sonra çıktım hiç öyle ölümlük bir riski yok abartmayın ya.
  • 01-09-2014, 10:05:56
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Burun ameliyatı askerde çok yaygındı ya,önüne gelen burun ameliyatı olurdu hava değişimi almak için
  • 01-09-2014, 10:08:02
    #36
    Üyeliği durduruldu
    antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ameliyatı oldum burun kemiğini kırmışlardır büyük ihtimalde nasıl anlayacam bilmiyorum. Hastaneden 15 saat sonra çıktım hiç öyle ölümlük bir riski yok abartmayın ya. :d

    abartmyıorm ciddiyim
    kendim amelyat oldm hicbişey yok
    ama burun kırmalı amelyat kötü
    adamın suratı mosmor oluyor
    gözü
    burnu
    kafa tası mosmor oluyor
    3 ayda anca iyileşiyor
    cocugun burun kanaması 6 ay sürdü sürekli
    hegün patladı burnu kanadı hareket ettikce
    en son tüm burun damarlarını yaktılar
    6-7 ay sonra cikabildi hastaneden
    kendiside yunus polisti
    resmen gece kalkip adamın burun kanamasına dayanamayip o amelyatli halimle tampon yapıyordum
    ssk hastanesınde geldi ankarada başimiza bu olay 2011 de