bilen bilmeyen yorum yapıyor alakasız saçma yorumlar burun ameliyatı şu sizin magazinlerde gördüğünüz ünlülerin burnunu ay daha iyi görünücem diye yaptıkları estetikten ibaret değil.
arkadaşın yazdıklarına göre deviasyon yani kemik eğriliği var buda burnundan az nefes alıyor sağlık sorunu var ve görünüş olarak kötü gözüküyor demektir.
soruya gelirsek 1 ayda şişliğin yarısı gidecektir kalan yarısı 1 yılı bulabilir zamanla oturacak
burnunu yıllarca darbelerden uzak tutman lazım kavga ortamlarından uzak duracaksın.
ağrı falan çok az olur sadece ilk günler biraz sıkıntı çekeceksin tampon nedeniyle baskı yapacak nefes alamayacaksın.
tampon çıktığında dünyaya yeniden geleceksin (: