eğer hergün ateşin cikiyor , başın çatlıyor intihar edecek gibi huzursuz oluyor elin kolun rahat durmuyor sürekli huzursuzluk hissi veriyorsa benim gibi git amelyatini ol basit bir amelyat burnunu acip törpülüyorlar et varsa aliorlar 1 gün sonra taburcusun dünyaya yenı gelmi gibi oluyorsun ben komple uyutturdum kaktımda bişey hissetmedim tıpadan da korkma milletin öyle uydurduğu gibi 10 metre 20 metre sargı sokmuyorlar burnuna
amaaaa
burnunu kırıpda yapcaklarsa
hayatta girme derim
ölüm riskine kadar var
bi polis bende amelyat oldu 8 ayda zor cikti hastaneden kırdırma sakın yapma !
Ameliyatı oldum burun kemiğini kırmışlardır büyük ihtimalde nasıl anlayacam bilmiyorum. Hastaneden 15 saat sonra çıktım hiç öyle ölümlük bir riski yok abartmayın ya.