• 19-08-2014, 11:49:55
    #19
    Hocam genellikle böyle ameliyatlar için 18 yaşını doldurmanı önerirler ki, estetik gibi ameliyatları zorunlu olmadıkça yapmaya yanaşmazlar bu yaşta. Fakat yine de kararlıysan detaylar hakkında bilgi vereyim,

    Ameliyatın estetik olacaktır, eskisi gibi sancılı uzun süren bir tedavi yöntemi artık yok. Ameliyattan çıktıktan sonra burnuna buz koymanı öneririm morluğu, şişliği alıyor ve rahatlıyorsun. Ertesi gün kontrolün olacak doktor burun içindeki tamponlarını sökecek ve 3-5 arasında burnun da kanama hafif sızlama hissedeceksin. Daha sonra da iyileşme süresine geçecektir. Burnunun tam olarak oturması 1,5 -2 ay arası alacaktır.
  • 19-08-2014, 12:02:47
    #20
    Sıcak havalarda pek tavsiye edilmiyor burun ameliyatı. Dikkat edin hocam
  • 19-08-2014, 12:04:01
    #21
    6 ay gibi şişik inme zamanı var genelde 3 ayda kendine geliyor
  • 19-08-2014, 14:30:23
    #22
    Coşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne ameliyatı olacağına bağlı bir durum bu rinoplasti açık estetik ameliyatı olacaksan 1-2 haftada toparlarsın tabi Doktorun kullandığı tekniğede bağlı Dokuyu nekadar zedelediğine..

    Kapalı sadece deviasyon olacaksan 2-3 günde geçer.
    Kırkırdak alınacak büyük ihtimal açık teknik olacağım.
  • 19-08-2014, 14:32:30
    #23
    Coşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani estetik ameliyatımı olacaksınız deviasyon mu ? bu önemli Burun şekli değiştirilecekmi ?
    Hem deviasyon hemde estetik olacağım. Deviasyon denilen şey şu kıkırdağın kaymış olması oluyor diye biliyorum.
  • 19-08-2014, 14:35:19
    #24
    19 yaşında aynı ameliyatı oldum 3.gün dışarı çıkmıştım. 7-10 gün içerisinde tamamen normale dönersin.
  • 19-08-2014, 14:39:44
    #25
    mikail06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardesim ilk 3 gun biraz farkli olacak burnun icinde ufak yaralar falan olacaktir ameliyattan oturu, ama canin acimaz merak etme , ama dikkat et iyi koru burnunu temizligine bakimina dikkat et , doktounu da iui sectigine emin ol , 15 gun sonra alisir ve eski hayatina donersin ama burnun sonucta ameliyatli olacak ona gore davran burnuna su alirkende burnunu silerkende dikkat etmen lazim hic korkma rahat ol... ameliyat konusunda da iyi karar ver doktorunu iyi sec kesinlikle...
    Doktorumu araştırdım başarılı birisi çıktı. Yazdığı
    için teşekkür ederim herkese.
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam genellikle böyle ameliyatlar için 18 yaşını doldurmanı önerirler ki, estetik gibi ameliyatları zorunlu olmadıkça yapmaya yanaşmazlar bu yaşta. Fakat yine de kararlıysan detaylar hakkında bilgi vereyim,

    Ameliyatın estetik olacaktır, eskisi gibi sancılı uzun süren bir tedavi yöntemi artık yok. Ameliyattan çıktıktan sonra burnuna buz koymanı öneririm morluğu, şişliği alıyor ve rahatlıyorsun. Ertesi gün kontrolün olacak doktor burun içindeki tamponlarını sökecek ve 3-5 arasında burnun da kanama hafif sızlama hissedeceksin. Daha sonra da iyileşme süresine geçecektir. Burnunun tam olarak oturması 1,5 -2 ay arası alacaktır.
    Hocam ben estetik maksatlı olmuyorum. Nefes almada zorluk çekiyorum ve estetik ameliyatıda olmam lazım kıkırdak fazlalığı mı ne var anlamadım kötü duruyor ayrıca ameliyat olma dedi doktor ikisini bir yapalım.

    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıcak havalarda pek tavsiye edilmiyor burun ameliyatı. Dikkat edin hocam
    Dışarı çıkmayı pek sevmem pek sorun olmaz. Ama olmak zorundayım nefes almakta zorluk çekiyorum özellikle geceleri.

    trhero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay gibi şişik inme zamanı var genelde 3 ayda kendine geliyor
    6 ayda şişlik mi iner o kadar değildir hocam ya.

    mihtar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    19 yaşında aynı ameliyatı oldum 3.gün dışarı çıkmıştım. 7-10 gün içerisinde tamamen normale dönersin.
    Teşekkür ederim.

    Coşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estetik olunacaksa biraz zahmetli olabilir Doktorada bağlı tabi. 1-2 haftada geçer nefes alma tam olarak 3-4 ay sonra normale döner burun yapısı ise 1 seneye kadar oturur.
    Ov tam olarak oturma süresi fazlaymış ben kötü görünmesini pek dert etmem zaten şu an kötü. Nefes almaya gelecek olursak zaten doğru dürüst alamıyorum yani almam için çok büyük çaba sarfetmem lazım. Teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için.
  • 20-08-2014, 17:24:29
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kırkırdak alınacak büyük ihtimal açık teknik olacağım.
    Bende de varmış eğrilik ama sorun değil dedi bir şikayetim de yok açıkçası senin şikayetlerin neler? Ablam burun estetiği olurken bakmıştı doktor bana. max 1 hafta dikkat edersin duş almayacaksın falan filan. Tam oturması 6 ay sürer ama ilk aydan sonra şikayet kalmaz.. Bu dediklerim ablam içindi ki seninki küçücük bir ameliyat, burnunu kırıp baştan yapmıyorlar sonuçta.
  • 20-08-2014, 17:26:44
    #27
    pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de varmış eğrilik ama sorun değil dedi bir şikayetim de yok açıkçası senin şikayetlerin neler? Ablam burun estetiği olurken bakmıştı doktor bana. max 1 hafta dikkat edersin duş almayacaksın falan filan. Tam oturması 6 ay sürer ama ilk aydan sonra şikayet kalmaz.. Bu dediklerim ablam içindi ki seninki küçücük bir ameliyat, burnunu kırıp baştan yapmıyorlar sonuçta.
    Bende fazla kemik alınacak daha doğrusu kıkırdak ayrıca eğrilikte var. Doktor 1-2 günlük değil dedi. Nefes almada sorun yaratıyor.