Hocam genellikle böyle ameliyatlar için 18 yaşını doldurmanı önerirler ki, estetik gibi ameliyatları zorunlu olmadıkça yapmaya yanaşmazlar bu yaşta. Fakat yine de kararlıysan detaylar hakkında bilgi vereyim,
Ameliyatın estetik olacaktır, eskisi gibi sancılı uzun süren bir tedavi yöntemi artık yok. Ameliyattan çıktıktan sonra burnuna buz koymanı öneririm morluğu, şişliği alıyor ve rahatlıyorsun. Ertesi gün kontrolün olacak doktor burun içindeki tamponlarını sökecek ve 3-5 arasında burnun da kanama hafif sızlama hissedeceksin. Daha sonra da iyileşme süresine geçecektir. Burnunun tam olarak oturması 1,5 -2 ay arası alacaktır.