Hocam genellikle böyle ameliyatlar için 18 yaşını doldurmanı önerirler ki, estetik gibi ameliyatları zorunlu olmadıkça yapmaya yanaşmazlar bu yaşta. Fakat yine de kararlıysan detaylar hakkında bilgi vereyim,
Ameliyatın estetik olacaktır, eskisi gibi sancılı uzun süren bir tedavi yöntemi artık yok. Ameliyattan çıktıktan sonra burnuna buz koymanı öneririm morluğu, şişliği alıyor ve rahatlıyorsun. Ertesi gün kontrolün olacak doktor burun içindeki tamponlarını sökecek ve 3-5 arasında burnun da kanama hafif sızlama hissedeceksin. Daha sonra da iyileşme süresine geçecektir. Burnunun tam olarak oturması 1,5 -2 ay arası alacaktır.
Burun Ameliyatı Olan Var Mı ?
41
●2.608
- 19-08-2014, 11:49:55
- 19-08-2014, 14:30:23Kırkırdak alınacak büyük ihtimal açık teknik olacağım.Coşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2014, 14:32:30Hem deviasyon hemde estetik olacağım. Deviasyon denilen şey şu kıkırdağın kaymış olması oluyor diye biliyorum.Coşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2014, 14:39:44Doktorumu araştırdım başarılı birisi çıktı. Yazdığımikail06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
için teşekkür ederim herkese.
Hocam ben estetik maksatlı olmuyorum. Nefes almada zorluk çekiyorum ve estetik ameliyatıda olmam lazım kıkırdak fazlalığı mı ne var anlamadım kötü duruyor ayrıca ameliyat olma dedi doktor ikisini bir yapalım.AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dışarı çıkmayı pek sevmem pek sorun olmaz.akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama olmak zorundayım nefes almakta zorluk çekiyorum özellikle geceleri.
6 ayda şişlik mi iner o kadar değildir hocam ya.trhero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim.mihtar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ov tam olarak oturma süresi fazlaymış ben kötü görünmesini pek dert etmem zaten şu an kötü.Coşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nefes almaya gelecek olursak zaten doğru dürüst alamıyorum yani almam için çok büyük çaba sarfetmem lazım.
Teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için.
- 20-08-2014, 17:24:29Üyeliği durdurulduBende de varmış eğrilik ama sorun değil dedi bir şikayetim de yok açıkçası senin şikayetlerin neler? Ablam burun estetiği olurken bakmıştı doktor bana. max 1 hafta dikkat edersin duş almayacaksın falan filan. Tam oturması 6 ay sürer ama ilk aydan sonra şikayet kalmaz.. Bu dediklerim ablam içindi ki seninki küçücük bir ameliyat, burnunu kırıp baştan yapmıyorlar sonuçta.Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2014, 17:26:44Bende fazla kemik alınacak daha doğrusu kıkırdak ayrıca eğrilikte var. Doktor 1-2 günlük değil dedi. Nefes almada sorun yaratıyor.pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama olmak zorundayım nefes almakta zorluk çekiyorum özellikle geceleri.