Bende de varmış eğrilik ama sorun değil dedi bir şikayetim de yok açıkçası senin şikayetlerin neler? Ablam burun estetiği olurken bakmıştı doktor bana. max 1 hafta dikkat edersin duş almayacaksın falan filan. Tam oturması 6 ay sürer ama ilk aydan sonra şikayet kalmaz.. Bu dediklerim ablam içindi ki seninki küçücük bir ameliyat, burnunu kırıp baştan yapmıyorlar sonuçta.
Bende fazla kemik alınacak daha doğrusu kıkırdak ayrıca eğrilikte var. Doktor 1-2 günlük değil dedi. Nefes almada sorun yaratıyor.