Kardesim ilk 3 gun biraz farkli olacak burnun icinde ufak yaralar falan olacaktir ameliyattan oturu, ama canin acimaz merak etme , ama dikkat et iyi koru burnunu temizligine bakimina dikkat et , doktounu da iui sectigine emin ol , 15 gun sonra alisir ve eski hayatina donersin ama burnun sonucta ameliyatli olacak ona gore davran burnuna su alirkende burnunu silerkende dikkat etmen lazim hic korkma rahat ol... ameliyat konusunda da iyi karar ver doktorunu iyi sec kesinlikle...
Doktorumu araştırdım başarılı birisi çıktı. Yazdığı
için teşekkür ederim herkese.
Hocam genellikle böyle ameliyatlar için 18 yaşını doldurmanı önerirler ki, estetik gibi ameliyatları zorunlu olmadıkça yapmaya yanaşmazlar bu yaşta. Fakat yine de kararlıysan detaylar hakkında bilgi vereyim,
Ameliyatın estetik olacaktır, eskisi gibi sancılı uzun süren bir tedavi yöntemi artık yok. Ameliyattan çıktıktan sonra burnuna buz koymanı öneririm morluğu, şişliği alıyor ve rahatlıyorsun. Ertesi gün kontrolün olacak doktor burun içindeki tamponlarını sökecek ve 3-5 arasında burnun da kanama hafif sızlama hissedeceksin. Daha sonra da iyileşme süresine geçecektir. Burnunun tam olarak oturması 1,5 -2 ay arası alacaktır.
Hocam ben estetik maksatlı olmuyorum. Nefes almada zorluk çekiyorum ve estetik ameliyatıda olmam lazım kıkırdak fazlalığı mı ne var anlamadım kötü duruyor ayrıca ameliyat olma dedi doktor ikisini bir yapalım.
Sıcak havalarda pek tavsiye edilmiyor burun ameliyatı. Dikkat edin hocam
Dışarı çıkmayı pek sevmem pek sorun olmaz.

Ama olmak zorundayım nefes almakta zorluk çekiyorum özellikle geceleri.
6 ay gibi şişik inme zamanı var genelde 3 ayda kendine geliyor
6 ayda şişlik mi iner o kadar değildir hocam ya.
19 yaşında aynı ameliyatı oldum 3.gün dışarı çıkmıştım. 7-10 gün içerisinde tamamen normale dönersin.
Teşekkür ederim.
Estetik olunacaksa biraz zahmetli olabilir Doktorada bağlı tabi. 1-2 haftada geçer nefes alma tam olarak 3-4 ay sonra normale döner burun yapısı ise 1 seneye kadar oturur.
Ov tam olarak oturma süresi fazlaymış ben kötü görünmesini pek dert etmem zaten şu an kötü.

Nefes almaya gelecek olursak zaten doğru dürüst alamıyorum yani almam için çok büyük çaba sarfetmem lazım.

Teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için.